همیشه در مسیر ولایت گام برداریم تا خود و جامعه را بیمه کنیم، لذا باید در مسیر ولایت که از بهترین مسیرها است ثابت قدم، استوار و پایدار بود تا سعادت، پیشرفت و تعالی نظام اسلامی رقم زده شود.
کد خبر: ۸۸۰۸۲۵۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه موفقیت ملت ایران در عرصه‌های مختلف به‌دلیل بهره‌مندی و بهره‌گیری از رهنمودهای ولایت است، تصریح کرد: مردم کشورمان به پشتوانه امامت و ولایت برابر نظام شاهنشاهی و ایادی استکباری مقاومت و ایستادگی داشتند و همیشه پیروزمندانه از امتحانات خارج شدند.
 
آیت‌الله علی معلمی در مراسم گرامی‌داشت هفتمین روز ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم این شهرستان، اظهار کرد: موفقیت‌های نظام اسلامی را مدیون بهره‌گیری از فرمایشات و رهنمودهای مقام ولایت هستیم.

وی با اشاره به اینکه در هر زمانی که از ولایت پیروی خالصانه داشتیم موفقیت از آن ما شد، افزود: شکست‌های ما هم به‌دلیل عدم بهره‌گیری از دستورات ولایت بود.

این مسؤول با اعلام آزادسازی شهر حلب در کشور سوریه، اظهار کرد: این موفقیت‌ها نیز به برکت مقام ولایت بود هر چند اگر امروزه داعش در کشورهای مختلف در حال جولان است ولی در ایران اسلامی نتوانست دست به اقداماتی بزند که به‌دلیل وجود ولایت و بهره‌گیری از آن است.

معلمی با بیان اینکه باید همیشه در مسیر ولایت گام برداریم تا خود و جامعه را بیمه کنیم، افزود: باید در مسیر ولایت که از بهترین مسیرها است ثابت قدم، استوار و پایدار تا سعادت، پیشرفت و تعالی نظام اسلامی رقم زده شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه امام امت فرمودند اگر ولایت فقیه نباشد و رئیس جمهور از سوی ولایت تنفیذ نشود این مهم طاغوت است، اظهار کرد: ولایت فقیه از سوی خداوند بوده و در مسیر ولایت پیامبر اسلام و اهل بیت(ع) است.

این مسؤول با اعلام اینکه باید پشتیبان ولایت فقیه بود تا به مملکت اسلامی آسیب وارد نشود، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) از بزرگان تاریخ بوده که نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد و فضای ساکت و خفقان دوران را شکست و نگاه اسلام‌خواهی سر داد.

معلمی با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از نیروهای پیش‌قدم در عرصه حمایت از امام خمینی(ره) بود، ادامه داد: این عالم وارسته دارای ویژگی‌های بارز و برجسته است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رفسنجانی زخم زبان‌های بسیار چشیده و شکنجه‌های بی‌شمار دیده است، یادآور شد: افرادی همانند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ایستادگی و مقاومت ارزشمندی داشتند که در تاریخ ماندگار است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه افراد زیادی زیر شکنجه زندان خسته و بریده می‌شدند، گفت: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی استوار و ثابت قدم در راه انقلاب اسلامی و اسلام بود هر چند مردم کشورمان در مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شخصیت مبارز قدرشناسی بسیار خوبی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها