فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود (طرقبه شاندیز) تاکید کرد

افزایش کتب در سطح مساجد و روستاها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود (طرقبه شاندیز ) به افزایش کتب در سطح مساجد و روستاها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۰۸۲۴۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده  در نشست خبری جشنواره دیدار با یار مهربان با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت عظیم بسیج در شهرستان آمادگی کامل را در جهت پیشبرد اهداف کتاب و کتاب‌خوانی اعلام می‌کنیم.

وی افزود: ضعف در این عرصه مربوط به عدم بروزرسانی مطالب کتب ارائه شده است لذا باید علاوه بر حرکت در مسیر افزایش کتب در سطح مساجد و روستاها، نسبت به ارائه مطالب جدید در راستای علوم نوین روز اقدامات لازم صورت پذیرد.

احمد باقری رئیس اداره آموزش و پرورش طرقبه شاندیز با تأکید بر ایجاد زمینه آشتی با فرهنگ کتاب‌خوانی گفت: در کنار جاذبه‌های گردشگری باید به غذای روح هم توجه شود.

وی افزود: شهرستان طرقبه شاندیز دارای پیشینه فرهنگی غنی است که شاید به دلیل شناخته شدن به عنوان شهر گردشگری، این موضوع مغفول مانده است لذا اقدام ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از جانب صنوف ارائه دهنده خدمات گردشگری بسیار دارای اهمیت و افتخار است.

حجت الاسلام کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز با اشاره به سرانه پایین کتاب‌خوانی در کشور ناشی از بی میلی به مطالعه گفت: اینگونه طرح های فرهنگی در عرصه کتاب و کتاب خوانی افزایش یابد و همچنین برای رشد فرهنگی در اداره‌ها، معابر عمومی و مراکز تردد مردم ارئه کتاب گسترش یابد.

گفتنی است در پایان از کتاب «خداحافظ مستأجری» با موضوع چگونگی و روش‌های خانه‌دار شدن به نویسندگی سید بهرام علیزاده رونمایی شد.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار