خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
رجبی در از آموزشگاه های آزاد هنری شاهرود گفت: آموزشگاه های آزاد هنری نقش بسیار مهمی در پویایی و شناسایی استعدادهای هنری شهرستان دارند.
کد خبر: ۸۸۰۸۲۰۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیما رجبی معاون فرهنگی ، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه رئیس اداره امور هنری و اعضاء شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری استان ،  سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و مسئول آموزش و آموزشگاه های آزاد هنری شهرستان شاهرود ضمن بازدید ازاین آموزشگاه ها ،بیان کرد: آموزشگاه های آزاد هنری نقش بسیار مهمی در پویایی و شناسایی استعدادهای هنری شهرستان دارند.

وی افزود: تحصیلات عالی و ارتقاء سواد هنری در جامعه و بخصوص مدیران آموزشگاه های هنری ، استقبال خانواده ها به مهارت آموزی فرزندانشان در رشته های هنری را در برخواهد داشت.

رجبی همچنین بر آموزش سرود استان از سوی آموزشگاه های موسیقی برای علاقمندان تاکید کرد.

رئیس اداره امور هنری اداره کل هم در این بازدید وجود آموزشگاه های آزاد هنری را تاثیرگذار و اثربخش دانست و افزود : افراد اندیشمند و دارای ذوق هنری می توانند در زمینه آموزش و جذب علاقمندان در زمینه های هنری موفق باشند.

قنبری گفت: آموزشگاه های آزاد هنری با برنامه ریزی اصولی می توانند نقش تاثیرگذار در غنی سازی اوقات فراغت مردم به ویژه نوجوانان و جوانان داشته باشد.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود هم دراین دیدار گفت : شهرستان شاهرود دارای ظرفیت و قابلیت های بسیار بالا در زمینه فرهنگی و هنری است که نیازمند پشتیبانی و حمایت های بییشتری می باشد .

وی افزود: آموزشگاههای آزاد هنری در بحث کشف استعداد ها و پرورش علاقمندان در رشته های هنری نقش بسیار مهمی دارند .

طاهریان کارشناس تجسمی شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری استان هم در این بازدید گفت : هریک از آموزشگاه های آزاد هنری ، اعم از خوشنویسی، تجسمی، نمایش ، موسیقی نیازمند پرداختن صحیح وهدفمند به مبحث آموزش که بسیار مهم در پویایی هنر در جامعه  است، دارند.

وی افزود : آموزشگاه های آزاد هنری با در نظر گرفتن نیازهای آموزش جامعه ، می توانند در معرفی هنر فاخر نقش به سزایی داشته باشند.

مدیران آموزشگاه های آزاد هنری هم در این دیدار، ضمن خیر مقدم معاون فرهنگی و همراهان ، به ارائه عملکرد خود پرداختند.

 گفتنی است: در این بازدید یک روزه ، آموزشگاه های آزاد هنری ترنج ، ارغنون ، تی آرت ، منتظری ، نقشینه ، مولیان ، گلستانه ، آفتاب ، ریحان ، سینا ، امروز و بهار) با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیران این آموزشگاه ها تقدیر به عمل آمد.

شهرستان شاهرود در حال حاضر دارای چهارده آموزشگاه آزاد هنری فعال در رشته های مختلف هنری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها