چشمان خانواده ای به مدد مردم و مسئولان دوخته است؛
بوشهرـ چند روز پیش بود که خبر تاثربرانگیز رقیه دختر 19 ساله تنگ ارمی در رسانه های خبری کشور و استان منتشر شد. دختری که بر اثر نیش عقرب مدت هاست خانه نشین شده و خانواده فقیر وی توان درمان آن را ندارند.
کد خبر: ۸۸۰۸۱۷۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان استان بوشهر، چند روز پیش بود که خبر تاثر برانگیز رقیه دختر 19 ساله تنگ ارمی در رسانه های خبری کشور و استان منتشر شد. دختری که بر اثر نیش عقرب مدت هاست خانه نشین شده و خانواده فقیر وی توان درمان آن را ندارند.

شرح ماجرا

قضیه از این قرار است که رقیه حدود یک سال پیش عقرب او را نیش می زند و بلافاصله او را به بهداری می برند. سه آمپول به او می زنند که حالش بدتر می شود. کار او به بیمارستان برازجان می کشد. آنجا می گویند مار او را نیش زده است. باز هم مداوای بی اثر که نتیجه اش بدتر شدن حال رقیه می شود. از هوش می رود و چشمش را که باز می کند، پزشک های شیرازی را بالای سرش می بیند.

به رقیه می گویند؛ تو را عقرب نیش زده و آمپول های اشتباه به شما تزریق شده. همین! رقیه 19 ساله از نیش عقرب جان سالم به در می‌برد اما تاوان نبود پادزهر و تشخیص نادرست، او را خانه‌نشین کرده است.

برادر رقیه آزمایش خواهرش را نزد دکتری در برازجان برده بود و به او گفته بودند کلیه‌های رقیه عفونت کرده و باید بستری شود. هم اکنون روزی چهار بار در خانه دیالیز می‌شود. 6 صبح، 12 ظهر، 6 عصر و 12 شب.

با توجه به مخارج بالای درمان و فقیر بودن خانواده وی، لزوم کمک رسانی به خانواده رقیه کار نیکی است که می تواند توشه ای برای آخرت هریک از ما باشد. بر این اساس کسانی که قصد یاری به این خانواده فقیر را دارند می توانند با شماره 09362633637 تماس حاصل فرمایند و مساعدت های مالی خود را به این خانواده نیازمند از این طریق برسانند و سهمی در بازگشت رقیه 19 ساله به زندگی داشته باشند. 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها