خبرهای داغ:
مدیرعامل شرگت گاز قزوین گفت: با گازرسانی به 37 روستای استان قزوین در دهه فجر امسال تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی این استان به 370 روستا خواهد رسید.
کد خبر: ۸۸۰۸۱۵۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز قزوین ضمن اعلام گازرسانی به37 روستای استان قزوین در دهه فجر امسال بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و صرف بودجه ای معادل 278 میلیارد ریال 37 روستا در مناطق مختلف استان قزوین در دهه فجر امسال به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

وی ادامه داد: از روستاهای مذکور 12 روستا مربوط به شهرستان قزوین، 22 روستا در مناطق تاکستان و آوج و 3 روستا مربوط به منطقه بوئین زهرا و آبیک می باشد.

مهندس بوشهری در ادامه با اشاره به این مطلب که شبکه داخلی گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان نیز توسط شرکت گاز استان قزوین به اتمام رسیده است، اظهار داشت: اقدامات لازم برای گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان و 9 روستا در منطقه الموت به پایان رسیده است و منتظر تکمیل خط انتقال گاز به منطقه الموت هستیم که توسط شرکت توسعه و مهندسی گاز ایران در حال انجام است که البته این پروژه نیز مراحل پایانی را طی می کند.

مدیر عامل شرکت گاز استانقزوین در پایان بیان داشت هم اکنون 98 درصد خانوارهای شهری و 76 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند که امیدواریم تا پایان سال 96 این مقدار در بخش شهری 100 درصد و در بخش روستایی به 78 درصد برسد.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها