خبرهای داغ:
رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر قزوین گفت: اجرای جدید و ابتکاری برنامه‌های دهه‌فجر در دستور کار کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین است.
کد خبر: ۸۸۰۸۱۲۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: باید به ایام دهه‌فجر که نقطه برجسته تاریخ جمهوری اسلامی است، نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
وی با اشاره به برنامه‌هایی که هر ساله در ایام دهه‌فجر برگزار می‌شود، افزود: این برنامه‌ها باید در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برپا گردد و در این راستا مسوولان دستگاه‌های اجرایی بایستی از امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند، استفاده بهینه کنند تا بتوانیم به این هدف دست یابیم.
رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین با بیان اینکه اهمیت انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه‌فجر بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد: کوتاهی در برگزاری باشکوه‌ برنامه‌های این ایام حتی اگر سهوی باشد، قابل توجیه نیست.
حقایق‌پور با بیان اینکه اجرای جدید و ابتکاری برنامه‌های دهه‌فجر در دستور کار کمیته ایثارگران است، اذعان کرد: این کمیته تلاش می‌کند برنامه‌هایی با ایده‌های نو برگزار کند تا نقش شهدا و ایثارگران در طول انقلاب اسلامی به نحو مطلوبی برای آحاد جامعه تبیین شود.
وی تبیین کرد: بایستی مسوولان دستگاه‌های اجرایی برنامه‌هایی که قابلیت اجرا در ایام دهه‌فجر را دارند، به کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب قزوین اعلام نمایند.
این مسوول با اشاره به اینکه بعد از رحلت آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، فضای کشور در حزن و اندوه است، یادآور شد: این عالم ربانی شخصیت ممتاز، کم‌نظیر و یکی از ارکان نظام بودند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند.
رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی دغدغه انقلاب اسلامی را داشتند، ادامه داد: ایشان آبروی خود را در طبق اخلاص گذاشتند ولی دست از حمایت رهبری و انقلاب برنداشتند.
این مسوول گفت: مردم در تشییع این عالم بزرگوار نشان دادند که قدرشناس خادمان و کسانی که در پایداری انقلاب اسلامی زحمت کشیدند، هستند و خواهند بود.
وی اضافه کرد: همچنین حضور پرشکوه آحاد جامعه با هر سلیقه سیاسی در تشییع آیت‌الله هاشمی، بیانگر این بود که آنها در هیچ شرایطی دست از پشتیبانی نظام بر نخواهند داشت.
رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه وحدت از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، افزود: آحاد جامعه با حضور پرشکوه در تشییع این عالم بزرگوار یک بار دیگر اتحاد و یکپارچگی خود را نشان دادند.
در ادامه این جلسه، احسان‌اله لنکرانی معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به مصوبات جلسه گذشته، برنامه‌های پیش‌بینی شده ایام‌الله دهه‌فجر را تشریح کرد.
این مسوول از همه اعضای کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین خواست تا برنامه‌های خود را مکتوب به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارایه بدهند تا برنامه‌ریزی دقیق در اجرای آنها صورت بگیرد.
وی نواختن زنگ انقلاب در مدارس، اعزام پیام‌آوران ایثار به مدارس، تجلیل از شهدای خلبان استان قزوین، برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی و بهمن ماه، آئین غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و تجلیل از پرستاران شاهد و ایثارگر را از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر عنوان کرد.
در جلسه فوق، هر یک از مسوولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی که عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین بودند،  پیشنهادی و نظرات خود را در اجرای برنامه‌های دهه‌فجر ارایه کردند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها