خبرهای داغ:

نظارت برنظافت محیط بازارچه های ماهی ومیوه در هندیجان

فرماندار هندیجان گفت:درراستای رعایت بهداشت و سلامت محیط بازارچه های ماهی ،میگو ومیوه فروشان در هندیجان هر هفته نظافت وشستشو با تانکر اجراء می شود وهمچنین ضایعات گوشت در پلاستیک ها وسطل های زباله باهمکاری صنوف گوشت فروشان برای سلامت مردم شهرستان انجام می گیرد.
کد خبر: ۸۸۰۸۰۸۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،جلسه تنظیم بازار  هندیجان پیش از ظهر یکشنبه باحضور فرماندار و رییس اداره صنعت ،معدن وتجارت وجمعی از مسؤولان محلی در فرمانداری هندیجان برگزارشد.

سید مهران رفیعی در این جلسه اظهار کرد:گشت های مشترک باهمکاری اداره صنعت ،معدن وتجارت ،اتاق اصناف ،نیروی انتظامی ،شهرداری ،شبکه بهداشت ودرمان و اداره دامپزشکی برای نظارت بر صنوف توزیع میوه ،گوشت ،ماهی ومیگو ودیگر مایحتاج مردم هندیجان بیشترو همچنین در سلامت این محصولات دقت ورسیدگی شود.

وی افزود:رعایت بهداشت محیط در توزیع محصولات مصرفی در بازارهندیجان مهم ودرسلامت مردم تأثیرگذار است.

وی بابیان راه اندازی بازارچه ساحلی در هندیجان گفت:برای دست فروشانی که نیاز به مغازه دارند در ماه های آینده بازارچه ساحلی که کار زیر بنایی وبتون ریزی انجام گرفته برای گسترش بازار وراحتی خرید مردم راه اندازی خواهد شد.

رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:با متخلفانی که محصولات مصرفی فاسد شده را در بازار می فروشند طبق قانون باهمکاری ادارات مربوطه پیگیری وبرخورد شود.

وی با اشاره به کیفیت نان در نانوایی های سطح هندیجان بیان کرد:نان های پخته شده در نانوایی ها نسبت به سال های گذشته با همکاری اتحادیه نانوایی هابهتر شده وجادارد تنوعی در نان برای رفاه مردم و بالارفتن کیفیت نان ها انجام بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار