خبرهای داغ:

از نمایشگاه کتاب انجمن دانشگاهیان و فرهیختگان یزدانشهر نجف آباد با 50 درصد تخفيف بازديد كنيد

نمایشگاه کتاب یزدانشهر با حضور امام جمعه شهر یزدانشهر ،شورای شهر، شهرداری منطقه 4و انجمن دانشگاهیان و فرهیختگان یزدانشهر افتتاح و کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ٥٠ درصد به دوستداران کتاب و مطالعه عرضه می شود.
کد خبر: ۸۸۰۸۰۳۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ حجت الاسلام شیخ محمد صفری برپایی نمایشگاه های عمومی و تخصصی کتاب در مناطق شهری را از برنامه های مهم شهر با همکاری دستگاه های فرهنگی و تبلیغی دانست و افزود: برپایی این نمایشگاه ها نقش مهمی در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی مردم و خانواده ها دارد.

برگزاری این نمایشگاه برای آشنایی جوانان با کتب دینی و اسلامی و دیگر مباحث ، کار بسیار بزرگیست که اگر آن را از دست دهیم خسارت و غرامت زیادی به وجود می آورد همچنین برگزاری این نمایشگاه در رشد علمی و رشد معنوی تاثیر زیادی دارد.

وی افزود: امیدواریم که نمایشگاه امسال پر بار و پر ثمر باشد و همه ی مردم بتوانند دیدگاه های علمی ، سیاسی و اجتماعی و معنوی را دنبال کنند و همچنین به تازه ترین تازه های بشریت در سطح دنیا دست یابند..

وی تصریح کرد: اهل بیت در علم و دانش و کتابت تاکید زیادی داشته ولی متاسفانه عده ای که اهداف سیاسی داشتند از تالیف و ترویج دنیای اسلام نگرانی داشتند. امروزه نیز باید همان راهی را که اهل بیتمان در آن سال ها پیموده اند را پیش گیریم و این فرهنگ را برای جوانان ترویج دهیم.

شایان ذکر است این نمایشگاه بزرگ کتاب یزدانشهر از 25/10 لغایت 5/11/95 ماه از ساعت ٩ تا ١4 و ١5 تا ٢١ میزبان عموم علاقمندان است.
ارسال نظرات