حجت الاسلام ابوذر شاد گفت: همان گونه که وحدت و تبعیت از ولایت فقیه بستر پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن را فراهم کرد، امروز هم از عوامل موفقیت مقابله با دشمنان محسوب می شود و باید با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این عرصه ثابت قدم باشیم.
کد خبر: ۸۸۰۸۰۲۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، حجت الاسلام شاد درجمع پاسداران وبسیجیان اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی، اظهارداشت: این عالم مجاهد نقش بسزایی را در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایفاء کرد و ایشان همواره با پیروی از رهبری، ولایت فقیه را تنها راه حفظ نظام اسلامی می‌دانست.

وی با بیان اینکه این واقعه ضایعه‌ای برای کشور و نظام محسوب می‌شود و رهبر معظم انقلاب نیز در پیام تسلیت خود به آن اشاره فرمودند، افزود: رهبر معظم انقلاب در این پیام، مرحوم آیت الله هاشمی را مبارز و انقلابی، مدیری کم نظیر، رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی و همکار امین خود توصیف کردند که نشان از جایگاه والای آن مرحوم دارد.

شاد با اشاره به تلاش برخی خناسان برای انحراف مردم در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، وسوسه خناسان که در این سال‌ها به شدت و جدیت به دنبال بهره برداری از اختلاف نظرها بودند، نتوانست در محبت شخصی عمیق آن مرحوم نسبت به رهبری خللی وارد کند.

وی با بیان اینکه مهمترین نکته در هر شرایطی حفظ وحدت و انسجام ملی و پرهیز از بیان سخنان و یا رفتارهایی است که سبب تفرقه می‌شود، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای اختلاف افکنی و رخنه در انقلاب و مردم استفاده می کنند، آنها می خواهند وحدت کشور را به هم بریزند و با دامن زدن به اختلافات، جامعه را دو قطبی کنند.

حجت الاسلام شاد، اظهارداشت: همان گونه که وحدت و تبعیت از ولایت فقیه بستر پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن را فراهم کرد، امروز هم از عوامل موفقیت مقابله با دشمنان محسوب می شود و باید با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این عرصه ثابت قدم باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها