فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاههای کشور گفت: فعالیت سپاه حفاظت فرودگاه ها در راستای انتظارات مردم بوده و امنیت فرودگاه های کشور نیازمند همدلی همه مسئولان است.
کد خبر: ۸۸۰۸۰۰۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
سردار صفرعلی موسوی در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت فرودگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم مسافرت با هواپیما را به علت راحتی، سریع بودن و مطمئن بودن بیشتر انتخاب می کنند، افزود: مردم از ما انتظار تسهیلات، ایمنی و امنیت را دارند و این موارد تنها با همدلی امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برخورد مناسب با مسافران در فرودگاه باعث افزایش مسائل مادی می شود، اظهار کرد: بحث مادی برای ما دومین مولفه است و معنویت و اخلاق مداری از همه این موارد بالاتر است و همانطور که امام راحل فرمودند ما نوکر مردم هستیم.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاههای کشور از مسئولان فرودگاه، پاسداران و ناجا درخواست کرد که اخلاق مداری را اولویت کاری خود قرار دهند چون این امر برای ما بیشتر اهمیت دارد.

سردار موسوی تصریح کرد: اگر امکانات و نیروی انسانی وجود داشته باشد اما همدلی میان قسمت های مختلف در فرودگاه وجود نداشته باشد وظایف به خوبی انجام نمی شود.

وی مسئولیت را یک امانت در نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت: اگر فردی مسئولیتی را پذیرفت نباید ذوق زده شود و همچنین اگر فردی مسئولیت را برمی گرداند نباید ناراحت شود بلکه باید خوشحال باشد که این امانت را صحیح و سالم به فرد دیگری می سپارد.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاههای کشور از زحمات فرمانده قدیم فرودگاه تشکر کرد و گفت: وی فردی اخلاق مدار و ارزشی و پای کار بود و از فرمانده جدید نیز می خواهم که در همین راستا پیش برود.  

به گزارش پایگاه صبح زاگرس، در پایان این مراسم سرهنگ دوم پاسدار سعید رسولی به عنوان فرمانده یگان حفاظت فرودگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار سامان صالح نسب با اهداء لوح تقدیر شد.

ارسال نظرات