سفرهای کاروان تدبیر و امید با هدف بررسی و ارزیابی مشکلات مردم در مناطق مختلف استان از ۲۶ خرداد سال ۹۴۴ در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد که اولین سفر این کاروان در سال ۹۴ با استقبال از سوی مردم چاروسا و دیشموک صورت گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۷۹۸۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸

در سفر سال گذشته چند روز قبل از سفر خودروهای سنگین راه و شهرسازی در اولویت دارترین مشکل مردم چاروسا حضور پیدا و شروع به کار کردند و پس از رفتن استاندار ماشین‌آلات راه و شهرسازی هم بلافاصله رفتند.

پس از رفتن استاندار در اولین حضور در چاروسا و دیشموک ماشین‌آلات راه و شهرسازی هم رفتند تا پس از یک سال دیگر و با اعلام درج خبری مبنی بر سفر استاندار و کاروان تدبیر و امید به چاروسا؛ ماشین‌آلات راه و شهرسازی دوباره سر از چاروسا درآوردند و شروع به بازگشایی محور قلعه‌رئیسی به دهدشت کنند.

وقتی این ماشین‌آلات قبل از سفر یک مسؤول فعال می‌شوند مردم و رانندگان و کسانی که با دست‌اندازها و چاله چوله‌ها در یک جاده دست و پنجه نرم می‌کند را امیدوار می‌کند ولی بلافاصله پس از رفتن مسؤولان این ماشین‌آلات به جای دیگری کوچ می‌کنند.

اما آیا استاندار و مسؤولان ارشد استان از این کار راضی هستند که عده‌ای با شعور مردم بازی کنند و بخواهند سر استاندار و مسؤولان استان را شیره بمالند.

تصاویر ارائه شده در روز پنج‌شنبه گذشته قبل از سفر استاندار است.

تصاویر دو روز بعد از سفر استاندار

گفتنی است؛ یکی از اولویت‌دارترین مشکلات منطقه چاروسا مشکل جاده قلعه رئیسی به دهدشت است که خطرناک‌ترین محور استان از لحاظ تصادفات است.

در نشست شورای اداری چاروسا هم بخشدار و رئیس شورای شهر قلعه رئیسی با انتقاد از وضعیت این محور خواستار برطرف کردن مشکلات این محور به دلیل دست‌اندازها و عرض کم جاده شدند و همچنین از استاندار خواستند تا نسبت به روکش آسفالت این مسیر اقدام کنند.

امیدواریم استاندار و معاونان به خصوص معاون عمرانی استاندار نسبت به این عمل مسؤولان قبل از سفرها با آنها برخورد شود چرا که این توهین هم به مسؤولان و هم به مردم آن منطقه است.

————————-

گزارش: آرمند

ارسال نظرات