فرمانده سپاه سقز ازتشییع و تدفین پیکر یک شهید گمنام در ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۷۹۷۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یعقوب صفاری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مقدمات تشییع و تدفین پپکر یک شهید گمنام در ایام فاطمیه(اسفندماه سال جاری) در پادگان حنظله شهرستان سقز در حال انجام و پیگیری است.

 

 

فرمانده سپاه سقز در ادامه با تاکید برنام گذاری میادین و خیابانها به نام شهدا گفت: 4 خیابان و بلوار به نام شهیدان حسینی(اولین فرمانده سپاه سقز)، شهید طیاره، شهید علی درخشان(اولین شهید پیشمرگ مسلمان کرد سقز و شهید ورمقانی مزین می شود.

 حداث 2 یادمان شهدا

 

صفاری با اشاره به احداث 2 یادمان در میادین استقلال و بسیج ( ورودی بوکان_سقز) تشریح کرد: طرح ساخت تندیس 61 شهید شهرستان در میدان استقلال نصب می شود که به زودی توسط شهرداری و شواری شهر تدوین و منتشر خواهد شد.

 

 

این مسئول در ادامه با بیان اینکه پیشنهاد ساخت زائر سرا برای آسایش و آزامش کاروان راهیان نور و زائرین اربعین حسینی در کارگروه فرهنگی دفاع مقدس از سوی سپاه این شهرستان داده شده است، تصریح کرد: انشاالله به زودی این مکان به همراه یک مسجد در نزدیکی میدان موکریان احداث می شود.

 

 

صفاری درپایان افزود: مرکز حفظ آثار و نشر اررزشهای دفاع مقدس در ورودی محله قوخ با موافقت اهدای زمین از سوی اداره مسکن و شهرسازی، محل یادمان شهدای گمنام را طراحی و اقدام خواهد کرد.

ارسال نظرات