نماینده ولی فقیه ناحیه مرکزی در نشست سیاسی حوزه مهدیه:
نماینده ولی فقیه ناحیه مرکزی در نشست سیاسی:حجت الاسلام هاشمی را باید در کنار انقلاب قرار داد، هاشمی و انقلاب اسلامی.
کد خبر: ۸۸۰۷۹۳۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به منظور ارتقاء بینش سیاسی نشست سیاسی با سخنرانی حجه الاسلام "ملایی" نماینده ولی فقیه ناحیه مرکزی یزد و حضور فرمانده پایگاهها و اعضای شورای حوزه مقاومت مهدیه در سالن جلسات حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام ملایی درابتدای این نشست با بیان روایتی از پیامبر اکرم (ص)درباره اهمیت عبادت بی ریا هرچند اندک،در بخش ابتدایی سخنان خود در نقد توهینات و جسارت های نسبت داده شده به مجموعه سپاه و بسیج درباره موضوع رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در فضاهای مجازی و ترور بیولوژی ایشان، با بیان بیانات پرمحتوا و کامل مقام معظم رهبری (مده الظله) درباره این همسنگر و همکار و همراه 59 ساله خود در اداره کشور، به 7 مرتبه زندانی شدن ایشان ،تحمل 5 سال متوالی زندان و شکنجه و ترور و زخمی شدنشان برای حفظ انقلاب و اسلام دردوران قبل از انقلاب و قبل از قیام15 خرداد1342 و قبل از شروع قیام رسمی امام خمینی(ره) در سال36 اشاره نمود.

وی در ادامه گفت:افراد و دشمنان زیادی تلاش نمودند که با نزدیک شدن به این یار دیرینه انقلاب که شخصیتشان مورد تنفر دشمنان انقلاب و نظام بود با برخوردهای سیاسی، ایشان را زیر سوال ببرند ولی به خاطر هوش و ذکات زیاد ایشان موفق به این کار نشدند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد با بیان اینکه 60-70 سال از عمر حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی درمسیر حرکت انقلاب سپری شده است، به فرماندهی جنگ در زمان دفاع مقدس،نماینده و رئیس مجلس و خبرگان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بودن ایشان در آخرین پست خود اشاره نمود و افزود: ایشان فردی دلسوز نسبت به انقلاب ،شجاع دلیر و حامی رهبر بودند که همه این فرازها و نشیب ها را پشت سر گذاشتند .اما ایشان همانند سایر انسانها مبرا از خطا نبودند وما در فتنه سال88 انتظاراتخاذ موضع محکم تر و سریعتری از ایشان را نسبت به فتنه گران داشتیم .

حجت الاسلام ملایی ضمن اشاره به موضع و عشق حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی نسبت به مقام معظم رهبری (مده الظله) و حجت قرار دان حرف و کلام ایشان با وجود اختلاف نظرها و سلیقه ها که این عملشان مشتی بود بر دهان یاوه گویان و سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر عدم موفقیت برخی از خناسان برای گسستن این رشته محیت بین آنها اظهار داشت: مصیبت درگذشت ایشان را باید به مقام معظم رهبری(مده الظله) تسلیت گفت و حجت الاسلام هاشمی را باید در کنار انقلاب قرار داد . هاشمی و انقلاب اسلامی.

وی در ادامه حضور چند میلیونی مردم در تشییع پیکر هاشمی رفسنجانی را نماد وحدت و انسجام ملت ایران عنوان نمود و خاطرنشان کرد:ما مردم و امت پیر و ولایت هرگز زحمات افرادی که برای نظام زحمت کشیده اند ونظام و استقلال آن مدیون زحمتها و شکنجهایی است که آنها متحمل شده اند را فراموش نخواهیم کرد.

"ملایی" در بخش دوم سخنان خود در تشریح انتخابات آتی ریاست جمهوری با اشاره به مشورت گرفتن اصول گرایان و اصلاح طلبان از ایشان و تضعیف قدرت حزب کارگزاران سازندگی و اصلاح طلب با فقدان حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی ،به تشکیل "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" اشاره نمود و ولایت و مردم را دو رکن آن برشمرد.

وی با بیان اینکه چهارچوب این جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و ولایی با پشتوانه مردمی است و موفقیت آن در گرو همراهی مردم ومطرح بودن ارزشهای انقلاب است افزود:هدف از تشکیل این جبهه یار گیری مبتکرین ، افرادفهیم و با استعداد و اصول گرایان و اصلاح طلبانی که ولایت و ارزشهای انقلاب را قبول دارند به منظور استخراج افراد با توانایی ورود به عرصه انتخابات جمهوری است.

سخنران نشست در ادامه درباره مشغولیت تمام رئیس جمهور به مسئله برجام و درخواست رئیس جمهور مبنی بر نظارت بر انتخابات آینده توسط ایشان و معاون سیاسی کشور مطالبی را عنوان نمود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ریاست ترامپ و درخواست اوباما مبنی بر ادامه فشارها بر ایران در زمینه هسته ای و موشکی و صحت پیش بینی های مقام معظم رهبری(مده الظله) مبنی بر عدم هیچ گونه دستاوردی از برجام برای کشور ایران تصریح نمود: برجام نافرجام شد و علی رغم فریاد مقام معظم رهبری(مده الظله) برخی در عمل از دستورات ولی امرنافرمانی می کنند.

ملایی در ادامه با اشاره به مطرح شدن مبارزه با فساد و شفاف سازی توسط "روحانی" رئیس جمهور ایران به تشریح بیانات مقام معظم رهبری(مده الظله) در 19 دیماه مبنی بر عدم شعار و عمل به گفته ها پرداخت.

در انتها این نشست بعد از بیان نکاتی درباره "بایدها و نباید های انتخاباتی" توسط مسئول تایید صلاحیت حوزه ،با اهدای جوایز نفیسی از فرمانده پایگاه ها و اعضای شورای نمونه حوزه تقدیر به عمل آمد.


ارسال نظرات