عضو سابق کمیسیون اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

دولت در بیان گزارش های اقتصادی به مردم صادق نیست

میرمحمدی گفت: دولت باید به انضباط مالی توجه داشته باشد و در خصوص آمارهای اقتصادی با مردم صادق باشد.
کد خبر: ۸۸۰۷۷۱۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۶

حسین میرمحمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در دوره نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به مدیریت ضعیف و غیر مدبرانه دولت در حوزه منابع مالی و اقتصادی گفت: دولت باید به انضباط مالی توجه داشته باشد و در خصوص ارائه آمارهای اقتصادی با مردم صادق باشد. بر همین اساس انتظار می رود تا دولت واقعیت های اقتصادی کشور را شفاف تر و صریح تر به اطلاع مردم برساند.

این اقتصاددان افزود: دولت با قضیه برجام و این همه هیاهو به نتیجه ای در زمینه های اقتصادی و رونق معیشت مردم دست نیافت و به نظر می رسد این اتفاقات ناشی از عدم گزارش دهی درست و شفاف بود که موجبات بدبینی مردم به دولت را فراهم کرد.دولت مردان در زمینه اقتصادی با برنامه و تدبیر عمل کنند و پاسخگوی مردم باشند.

وی با اشاره به عدم پاسخگویی مسئولان در زمینه برنامه ریزی و مدیریت منابع مالی و اقتصادی کشور تصریح کرد: زمانی که من نماینده مجلس بودم هرچه به وزارت اقتصاد و دارایی تماس می گرفتیم پاسخ گو نبودند و این رویه برای دولت مناسب نیست. بر همین اساس دولتی که شعارش پاسخگویی به ملت است، درست نیست تا مسئولان از وظیفه خود شانه خالی کنند. دولت باید دز زمینه های اقتصادی مدیریت و برنامه ریزی بهتر و مناسبی داشته باشد و به گونه ای حرکت کند تا مردم نتیجه بهتری دست یابند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار