خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خبر داد:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قزوین از برگزاری کنگره بزرگداشت شهید قدرت‌الله چگینی در روز پنجشبه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۷۷۱۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

سرهنگ طاهرخانی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب‌الامر عجل الله تعالیفرجه الشریف  استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص برگزاری کنگره بزرگداشت شهید قدرت‌الله چگینی اظهار کرد: این کنگره در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 30 دی ماه سال جاری در سالن اجتماعات شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: کنگره ملی بزرگداشت به مناسبت سالروز ولادت شهید قدرت‌الله چگینی برگزار می‌شود و در آن از سند هویت شهید شاخص نیز رونمایی خواهد شد.

این مسئول تبیین کرد: دکتر سید احمد دارستانی از اساتید حوزه علمیه قم و عضو جامعه مدرسین سخنران این جلسه و حاج ولی‌الله کلامی زنجانی مداح این کنگره هستند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف قزوین در ادامه تشریح کرد: در این همایش برادر شهید نیز در خصوص فضایل آن شهید بزرگوار صحبت خواهند کرد و مستندی نیز با روایتگری دوستان شهید قدرت‌الله چگینی پخش خواهد شد.

طاهرخانی در خصوص هدف اصلی از برگزاری این کنگره مطرح کرد: هدف اصلی از برگزاری این کنگره معرفی الگو برای همه اقشار و به‌ ویژه قشر فرهنگیان می‌باشد.

وی در خاتمه متذکر شد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت از دیگر اهداف مهم برگزاری این کنگره است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها