انتقاد نماینده سابق مجلس از برنامه اقتصادی دولت در گفتگو با «بسیج»:
بهمنی گفت: باید اقتصاد مقاومتی سرلوحه تمام رشته ها و حوزه ها از جمله صنعت، تجارت و آموزش شود دولت با تعلل و سیر شتاب، کمی به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی پیش می رود.
کد خبر: ۸۸۰۷۷۱۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶

مهناز بهمنی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در دوره نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به شاخص های اقتصاد مقاومتی و لزوم توجه دولت مردان در تحقق عملی آن گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی که در منویات مقام معظم رهبری به آن اشاره شده، سعی بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی کشور است. از این رو مسئولان کشور را به سوی استقلال و خود کفایی حرکت دهند.

وی با اشاره به خرید هواپیمای ایرباس و توجه به رونق ناوگان حمل و نقل گفت: به روز رسانی ناوگان حمل و نقل شاید از نیازهای کشور باشد.اما در شرایط تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی تحقق اقتصاد مقاومتی از اولویت بالایی برخوردار است.

بهمنی گفت: بر همین اساس باید اقتصاد مقاومتی سرلوحه تمام رشته ها و حوزه ها از جمله صنعت، تجارت، آموزش شود دولت با تعلل و سیر شتاب کمی به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی پیش می رود.

این نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: ما اکنون در حوزه های اشتغال زایی توجه به تولیدات داخلی و سرمایه گذاری در این زمینه ها نیاز به کار داریم که باید مسئولان در این خصوص برنامه ریزی کنند.

ارسال نظرات