دوره‌های خدمات سوادآموزی در سه گانه سوادآموزی، تحکیم و انتقال در آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۷۶۴۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در حاشیه آیین افتتاح مرکز یادگیری محلی شهید برادران نیکخواه در زنجان با اشاره به اجرای طرح «خواندن با خانواده» در زنجان گفت: باید همه برای ریشه‌کنی بی‌سوادی و توسعه سوادآموزی در جامعه تلاش کنند.

حسن مظفری افزود: آموزش توسعه سوادآموزی را به عنوان یکی از برنامه‌های محوری خود مورد توجه قرار داده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در این راستا توسعه مراکز تخصصی آموزش افراد بی‌سواد از جمله مراکز یادگیری محلی در دستور کار قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های سه گانه سوادآموزی در آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان عنوان کرد: ارائه خدمات سوادآموزی در سه دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال انجام می‌شود.

مظفری با اشاره به اینکه در سال جاری در مجموع 285 از آموزش‌های سوادآموزی بهره‌مند می‌شوند، عنوان کرد: از این تعداد 420 نفر در دوره انتقال مشغول به تحصیل هستند.

وی از تحصیل 135 نفر در دوره تحکیم یاد کرد و افزود: در راستای توسعه سوادآموزی در بین افراد جامعه علاوه بر این دوره‌ها طرح‌های جانبی نیز اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به اجرای طرح «خواندن با خانواده» تاکید کرد: در تلاش برای همراه کردن خانواده‌ها در راستای اجرای طرح‌های سوادآموزی است.

مظفری همچنین از شناسایی اولیای بی‌سواد در ناحیه 2 زنجان خبر داد و گفت: در سال جاری 100 اولیای بی‌سواد در راستای آموزش این افراد شناسایی شده‌اند.

ارسال نظرات