نماینده مجلس در واکنش به پیشنهاد دایر شدن مدارس در فصل تابستان در گفتگو با «بسیج»:
نادری در واکنش به پیشنهاد ابتکار در جهت کاهش آلودگی هوا مبنی بر اینکه دانش آموزان به جای تابستان، زمستان تعطیل باشند گفت: رئیس سازمان محیط زیست با اینگونه طرح ها، ضعف مدیریتی خود را نشان می دهد.
کد خبر: ۸۸۰۷۵۸۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

پیشنهادات بی فایده ابتکار برای پوشاندن ضعف مدیریتی استشهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به پیشنهاد جدید خانم ابتکار در جهت کاهش آلودگی هوا مبنی بر اینکه دانش آموزان به جای تابستان، زمستان تعطیل باشند اظهار داشت: این پیشنهادات خانم ابتکار فقط به درد خودشان می خورد؛ رئیس سامان محیط زیست قبل از ارائه هر پیشنهادی در رابطه با کاهش آلودگی هوا باید فکر کند.

وی در ادامه تصریح کرد: این حرف و پیشنهاد خانم ابتکار غیرمنطقی است، ایشان به جای مدیریت و انجام وظایف خود در زمینه محیط زیست به دنبال پیشنهادات بیهوده و بی فایده است. رئیس سازمان محیط زیست با اینگونه طرح ها، ضعف مدیریتی خود را نشان می دهد و خود را از چشم مسئولان و مردم می اندازد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: خانم ابتکار به عنوان رئیس سازمان محیط زیست برای کاهش آلودگی هوای تهران که جان افراد سالخورده با مشکلات تنفسی و قلبی را تهدید می کند چه تدابیر و مدیریتی دارد؟ ایشان بهتر است به جای این پیشنهادات استعفا دهد و فردی این مسئولیت را بر عهده بگیرد که بتواند مدیریت کند، خانم ابتکار در سالهای گذشته نیز نتوانسته وظیفه خود را به درستی انجام دهد.


ارسال نظرات