خبرهای داغ:
واحد فناور توسعه سیستم‌های آرمانی که در پارک علم و فناوری استان قزوین مستقر است موفق شد برای هفت محصول خود، مجوز دانش‌بنیان بگیرد.
کد خبر: ۸۸۰۷۵۳۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، واحد فناور توسعه سیستم‌های آرمانی که در پارک علم و فناوری استان قزوین مستقر است موفق شد برای هفت محصول خود، مجوز دانش‌بنیان بگیرد.

سیستم‌های مدیریت فرآیندهای تجاری، سامانه ارزشیابی آنلاین، سامانه ارتباط با مشتریان، راهکارهای تجاری مبتنی بر تلفن اینترنتی، شبکه پیشنهادات رسانک، شبکه آموزش لغات زبان انگلیسی مبتنی بر فیلم و سامانه کنترل تردد، هفت محصول شرکت توسعه سیستم‌های آرمانی هستند که مجوز دانش‌بنیان را کسب کرده است.

محصولات شرکت دانش‌بنیان توسعه سیستم‌های آرمانی در حوزه IT بوده و این شرکت توانایی دارد محصولات مورد نظر را مطابق با سلیقه و نیاز افراد سفارش‌دهنده طراحی و ارائه کند.

شرکت دانش‌بنیان توسعه سیستم‌های آرمانی در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعددی شرکت کرده و بارها از سوی مسئولان استانی و کشوری مورد تقدیر قرار گرفته که بیانگر توانمندی نیروهای نخبه این شرکت در حوزه زبان‌های برنامه‌نویسی و IT می‌باشد.

لازم به ذکر است؛ محصولاتی که موفق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دریافت مجوز دانش‌بنیان می‌شوند لازم است مشخصاتی داشته بباشند که به سختی قابل کپی برداری باشد، دستیابی به محصول مورد نظر همراه با تحقیق و توسعه صورت گیرد و ارزش و افزوده ایجاد شده برای شرکت سازنده به دلیل مشخصات فنی و تحقیقاتی باشد.

1009/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها