رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان زنجان:
34 كيلو گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در خودرو جاسازي شده کشف شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۵۲۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ مختار شير محمدي افزود : ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهم قصد دارد محموله سنگين موادمخدر را بوسيله يك دستگاه كاميون از مسير استان زنجان به سمت يكي از استانهاي همجوار انتقال دهد.

وی با اشاره به اينكه عمليات دستگيري اين متهم آغاز و با تشكيل دو اكيپ از ماموران پليس مبرزه با مواد مخدر استان زنجان به اجرا درآمد اظهار داشت: مأموران موفق شدند متهم را در اتوبان زنجان – قزوين شناسايي و دستگير كنند.

سرهنگ مختار شير محمدي با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از اين خودرو 34 كيلو گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در خودرو جاسازي شده بود كشف كردند، گفت : اين سه برادر با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

ارسال نظرات