خبرهای داغ:
دیدار فرمانده ناحیه بسیج بجنورد با جانبازی که 52ماه خدمت صادقانه و با اخلاص و هم رزمی با شهید کاوه را در کارنامه خود دارد و این نشان از غیرت و ولایتمداری این مرد است
کد خبر: ۸۸۰۷۴۹۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛فرمانده ناحیه بسیج بجنورد به همراه چندتن از همکاران با جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

این جانباز از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در جنگ های حق علیه باطل می باشد،

جانبازی که همچنان با روی گشاده با سختی ها و مشکلات زندگی اش دست و پنجه نرم میکند.و همچنان خو و منش ولایت مداری و غیرت نسبت به کیان کشورش در او موج می زند!

حجت الله صدیقی در دوران زندگی اش کارنامه ای درخشان از جوانمردی،غیرت و اخلاص در راه خدا را برای خود به رقم زده است.مردی که 52 ماه با اخلاص برای انقلابش خون دل خورده است و با تمام قوا در مقابل دشمن پلید و شوم ایستادگی کرده است.

در ادامه حجت الله صدیقی از خاطرات دوران جنگ که با جوانی اش مصادف شده بود را برای ما بازگو میکند:آقا حجت در زمان جنگ مسئول پخت و پز نان برای رزمندگان بوده،طوری که آقا حجت با خنده می گوید؛من نانوایی کوچک،برای رزمندگانی بزرگ بودم و سعی بر این داشتم تا بتوانم همیشه نان داغ به رزمندگان بدهم.


امیدواریم انقلاب اسلامی با غیرت و اخلاصی که رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس در آن زمان داشتند.با دست خدمتگذاران صدیق این نظام حفظ و پاسداری بشود و راه شهدای گلگون کفن ادامه داشته باشد تا اینکه به نصرت و پیروزی غایی،که ظهور امام زمان(عج) باشد بیانجامد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها