خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری(س) دوره مقدماتی عادی به فعال بسیج در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۴۵۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دوره آموزش مقدماتی عادی به فعال بسیج با حضور قریب به 90 نفر از خواهران بسیجی به مدت یک هفته در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

در این دوره آموزشی شرکت کنندگان در کلاس های مختلف، معرفتی، بصیرتی،اخلاقی، آموزش نظامی،حفاظت اطلاعات و آشنایی با بسیج شرکت نمودند.

نفیسه سبحانی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه در این دوره از پایگاه های تابعه این حوزه حضور داشتند گفت: در این دوره قریب به 90 خواهر بسیجی که شرایط لازم برای ارتقا از عضویت عادی به فعال بسیج را داشتند از پایگاه های تابعه به مدت یک هفته شرکت نمودند.

وی افزود: در پایان دوره با برگزاری آزمون گواهینامه گذراندن دوره مقدماتی عادی به فعال برای شرکت کنندگان صادر می شود.

سبحانی با اشاره به برگزاری میدان تیر گردان کوثر این حوزه گفت: با حضور قریب به 90 نفر میدان تیر گردان کوثر بسیج جامعه زنان حوزه در میدان تیر ارتش برگزار شد.

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه با اشاره به نمایش فیلم های منتخب جشنواره عمار در پایگاه های بسیج خواهران افزود: با توجه به نمایش فیلم های جشنواره عمار توسط مردم با هماهنگی مسئولین استانی و شهرستانی جشنواره، فیلم های منتخب این جشنواره در پایگاه های بسیج به نمایش عموم درآمد که با استقبال خوبی همراه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها