خبرهای داغ:
به همت بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش

برگزاری مسابقه فرهنگی همیاران جبهه مقاومت در شاهرود

مسابقه فرهنگی همیاران جبهه مقاومت در شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۰۷۴۵۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی همیاران جبهه مقاومت در شاهرود اظهار کرد: در راستای حمایت از جبهه مقاومت اسلامی مسابقات فرهنگی همیاران مدافعین حرم در واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس شاهرود اجرا می شود.

وی افزود: این مسابقات در قالب نشریه دیواری،دل نوشته،درد دل با شهید مدافع حرم،نقاشی و انشاء نویسی با موضوع شهدای حرم و همیاران مدافعین حرم متناسب با سطح دانش آموزان در مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم برگزار می گردد.

غنایی خاطر نشان کرد: دانش آموزان تا 30 دی ماه فرصت دارند آثار خود را به واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس برای شرکت در این مسابقه فرهنگی تحویل نمایند.

فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان با اشاره به برگزاری جشن با موضوع مدافعان حرم بیان کرد: در دهه مبارک فجر در هر آموزشگاه جشن کمک به جبهه مقاومت اجرا می شود و صندوق های کمک به جبهه مقاومت نیز در بین دانش آموزان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: این فعالیت ها با همکاری معاوت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان و همراهی و همکاری مدیران و فرماندهان بسیج دانش آموزی مدارس شهرستان اجرا می شود.

غنایی هدف از برگزاری این برنامه ها را کمک به جبهه مقاومت و حضور دانش آموزان و حمایت آنها از کودکان مظلوم سوریه بیان کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با ظلم و استبداد و تروریست و شناساندن گروه های تکفیری به نسل جوان از اهداف این برنامه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها