مسئول بسیج دانشجویی مازندارن در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها

نوری با بیان اینکه توسعه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها بایدتقویت شود گفت: پس از مطالبه رهبرانقلاب مبنی بر تشکیل کرسی های آزاداندیشی،جنب و جوش در بین دانشجویان،اساتید و طلاب حزب اللهی به وجود آمد.
کد خبر: ۸۸۰۷۴۲۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی مازندارن در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به ویژگی های دانشجویان بسیجی گفت: داشتن صراحت لهجه، داشتن خلوص و صداقت، حفظ مواضع انتقادی، ، ترویج گفتمان عدالت خواهی، وارد شدن در مسائل اجتماعی، تقویت ایمان، بیان مواضع با استدلال های مستحکم، توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقویت گفتمان های اصلی انقلاب از مهمترین وظایف بسیج دانشجویی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشجویان بسیجی باید با تمام توان از اسلام و انقلاب دفاع کنند ادامه داد: طبق دستور رهبر معظم انقلاب باید با نشر مباحث اعتقادی جلوی نفوذ استکبار شرق و غرب را بگیریم و در این راستا باید چارچوب های اصیل اسلام ناب محمدی را در اختیار اعضای بسیج قرار دهیم.
 
نوری خاطر نشان کرد: تقویت گفتمان های اصلی انقلاب را در عدالت، اقتصاد دانش بنیان، پیشرفت ایرانی اسلامی و شتاب علمی دانست و خاطر نشان کرد: تشکل های انقلابی دانشگاه ها باید از طریق تکیه بر نقاط مشترک هم افزایی داشته باشند و حرکت های خودجوش را خودسرانه انجام ندهند.
 
وی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص ضرورت برگزاری کرسی  های آزاد اندیشی در دانشگاه ها گفت: پس از طرح صریح مطالبه رهبری مبنی بر تشکیل کرسی های آزاداندیشی در سال های اخیر، یک جنب و جوش جدی در بین دانشجویان و اساتید و طلاب حزب اللهی به وجود آمد که از نظر بنده، باید توسعه بیشتری پیدا کند.

ارسال نظرات