خبرهای داغ:
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مطرح کرد

دولت یازدهم دولت سیاسی است نه عملیاتی

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دولت یازدهم به معنای واقعی یک دولت سیاسی بوده و نمی‌توان آن را عملیاتی قلمداد کرد.
کد خبر: ۸۸۰۷۳۷۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متین منتظمی اظهار داشت: از دولت یازدهم باید به عنوان یک دولت سیاسی یاد کرد نه دولت عملیاتی؛ چرا که به جای پیگیری مشکلات، مسائل و پرداختن به دغدغه‌های مردم در حال حاشیه‌سازی هستند.

وی با اشاره به اینکه اخیرا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جنبش‌های دانشجویی را به گروهک ضدانقلاب فرقان و رجوی تشبیه کرده است، ادامه داد: این چنین وزیری را نمی‌توان غیرسیاسی قلمداد کرد.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشورمان به سهولت با سخنانی ناشایست جنبش‌های دانشجویی را با گروهک‌های ضدانقلاب مقایسه می‌کند که این نوع گفتار قطعا زیر پا گذشتن ماهیت و رسالت این جنبش‌ها است.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه فرهنگ و سیاست ما به هیچ عنوان جدا از یکدیگر نیست، خاطرنشان کرد: امروزه این دو مقوله به یکدیگر تنیده‌اند.

این فعال دانشجویی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در جامعه اسلامی دانشجویان کشور در ارتباط با گفتمان عزت ملی یک سال مداوم کار مطالعاتی انجام گرفته است، بیان داشت: با همراهی جامعه دانشگاهی و دغدغه‌مند در این زمینه مطالعات گسترده‌ای انجام شد.

منتظمی اضافه کرد: اقتصاد ایران اسلامی زمانی عزتمند خواهد شد که مقامات و دست‌اندرکاران به تولید داخلی بها دهند همچنین در مقابل واردات کالاهای غیرضروری و لوکس واکنش لازم و ضروری را نشان دهند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه عزت ملی یک گفتمان همچنین پژوهش علمی و دقیق برای انجام کار سیاسی است، اظهار داشت: باید یک نوع تفاوت و یک خط فاصل بین کار سیاسی و سیاسی‌کاری قائل شد.

این فعال دانشجویی بیان داشت: دانشجویان در جامعه اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشورمان کار سیاسی به معنای تام کلمه انجام می‌دهند به طوری که ما نماینده هیچ حزب، جناح و گروهی نیستیم ولی در عین حال فعالیت سیاسی پویا هم داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار