خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مسؤولیت‌های سازمانی، پست‌ها و مقام‌ها یک نوع امانت الهی هستند.
کد خبر: ۸۸۰۷۳۷۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عابدین خرم در آئین دیدار با مدیران ادارات استان در ارومیه، اظهار داشت: پست‌های سازمانی و مسئولیت‌ها در واقع یک نوع امانت الهی به شمار می‌روند که باید از آن برای خدمت به خلق خدا استفاده کرد.

وی با بیان اینکه شهدا الگوی ما هستند، اضافه کرد: شهدا سختی‌های زیادی را متحمل شدند حتی گاهی در طول 24 ساعت کمتر از دو ساعت استراحت می‌کردند بنابراین با این روحیه قله‌های انسانیت را درنوردیدند.

خرم بر لزوم تقویت روحیه انقلابی‌گری در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جدید تاکید کرد و ادامه داد: با روحیه و تفکر بسیجی و انقلابی باید در صحنه‌های خدمت حاضر شویم، چرا که وظیفه ما خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌ها است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همه افرادی که دارای روحیه کار، تلاش و خدمت به هم‌نوع هستند را بسیجی دانست و یادآوری کرد: هر مدیر، کارمند و کارگزاری که در مجموعه ادارات و سازمان‌ها برای جلب رضایت مردم گام برمی‌دارد در جرگه بسیج است.

این مسئول با بیان اینکه در خدمت به مردم باید پیشگام بود، بیان داشت: بسیجی واقعی به نام و نشان نیست بلکه هر کس دل در گروی عشق مردم و ولایت دارد بسیجی قلمداد می‌شود.

خرم در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر «دشمن بیرونی آمریکا استکبار و جبهه سلطه است، ما مشکلات درونی نیز داریم که تنبلی، سستی، عقب انداختن کار پشت سرهم و ناکارآمدی دشمن درونی است» اشاره کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه هر کسی که مسئولیت دارد باید به بهترین شکل وظایف سازمانی خود را مورد توجه قرار دهد تا اینکه شرمنده شهدا و گذشتگان نباشیم، بیان داشت: در این صورت می‌توان به اهداف متعالی انقلاب اسلامی جامه عمل پوشاند.

خرم یکی از مهم‌ترین مزیت‌های جامعه اسلامی را در مقایسه با سایر جوامع ناظر دانستن خداوند متعال بر اعمال دانست و خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی مردم خداوند متعال را ناظر بر اعمال خود دانسته و دقت بیشتری بر رفتار و کردار خود دارند.

این مسئول برای همه مدیران حکومت اسلامی در انجام وظایف انسانی و مسئولیت سازمانی آرزوی توفیق کرد و ضمن اشاره به در پیش بودن دهه فجر، اضافه کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای بزرگداشت این ایام استفاده لازم را به عمل آورد.

ارسال نظرات