خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با حضور مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۳۳۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با حضور عراقی معاون امور عمرانی استانداری همدان، کاظم پور مدیرعملیات شرکت ملی پخش، مهدوی مدیرعامل شرکت گاز استان همدان، هاشمی مدیر پخش منطقه کرمانشاه و معاونین و روسای ستادی و عملیاتی و نواحی تابعه منطقه همدان برگزار شد.

مدیر سابق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار داشت: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موظف هستیم هر مسئولیتی در هر نقطه ای در این کشور که بر عهده ما قرار داده شود را با دل و جان پذیرفته و به نحو احسن انجام وظیفه کرده و خادم مردم باشیم.

صادق فریدی در بخشی از گزارش خود به افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی مخازن فرآورده‌های نفتی در انبار نفت ایثارگران، بهره‌برداری از انبار نفت جدید نوشیجان ملایر، افزایش جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و CNG، اجرای طرح پیمایش مسیر، تحویل به موقع سوخت به تمامی بخش‌های مصرف و مناطق همجوار و ... اشاره کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان نیز با اشاره به اهمیت بالای منابع انسانی شاغل در سازمان‌های موفق، ضرورت توسعه و توانمندسازی سرمایه‌های پنهان شرکت را از اولویت‌های خود در کنار تأمین و توزیع بهینه و به‌هنگام فرآورده‌های نفتی به بخش‌های مختلف مصرف عنوان کرد.

امین روستایی در ادامه بر تعامل کارساز با دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق اهداف سازمان و دولت تدبیر و امید تاکید کرد.

معاون عمرانی استاندار همدان نیز با اشاره به اهمیت جایگاه شرکت ملی پخش در جامعه و نقش آن را در توسعه و گسترش زیرساخت‌های خدمات سوخت رسانی اجتناب‌ناپذیر بیان کرد.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات صادقانه «صادق فریدی»، «امین روستایی» به عنوان مدیر جدید منطقه همدان معرفی شد.

گفتنی است؛ امین روستایی، معاون بازرگانی پیشین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات