رئیس اداره بهزیستی مهریز خبر داد:

پرداخت افزون بر شش میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان زیر پوشش بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی مهریز گفت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به توانخواهان و مددجویان زیر پوشش این ا داره در طول سال با همکاری سایر دستگاه ها و بانک ها با هدف ایجاد اشتغال مولد و مفید جزو برنامه های مهم و مفید بهزیستی است.
کد خبر: ۸۸۰۷۲۵۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ علیرضا علیزاده گفت: افزون بر شش میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان زیر پوشش این اداره در سال جاری پرداخت شد.

وی ادامه داد: این تسهیلات در قالب مقررات به افراد واجد شرایط در راستای اجرای طرح های مختلف اشتغالزایی خانگی و خرد با همکاری بانک های عامل انجام گرفته است.

علیزاده خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به توانخواهان و مددجویان زیر پوشش این اداره در طول سال با همکاری سایر دستگاه ها و بانک ها با هدف ایجاد اشتغال مولد و مفید جزو برنامه های مهم و مفید بهزیستی است.

این مسئول اظهار داشت: علاوه بر پرداخت این تسهیلات برای ایجاد اشتغال های کوچک در مرحله ای دیگر پیش بینی می شود تا پایان امسال به حدود 40 مددجوی زیر پوشش واجد شرایط نیز نسبت به پرداخت اینگونه تسهیلات اقدام شود.

علیزاده با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش از اهمیت زیادی برخوردار است و باید همواره به آن عنایت داشت تصریح کرد: اگر اشتغال ایجاد شود بسیاری از مشکلات خانواده ها مرتفع می شود.

وی گفت: همراهی بانک های عامل نقش مهمی در حل نیازهای مددجویان دارد و باید این امر مهم همواره محقق شود که امیدواریم

گفتنی است مهریز دارای حدود یک هزار و 600 مددجوی بهزیستی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار