حجت الاسلام کریمی گفت:باید به پا فشاری رهبری برمصرف کالای داخلی وگفته های ایشان برتوجه به اقتصاد مقاومتی عمل کرد و لبخند دشمن را نباید جدی گرفت وبرتواناییها واستعدادهای جوانان و توان داخلی کشور تکیه کرد.
کد خبر: ۸۸۰۷۲۵۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام کریمی درکلاس نور مبین امروز شنبه 24دیماه ضمن عرض تسلیت رحلت "ایت الله هاشمی رفسنجانی" ایشان رامجاهد خستگی ناپذیر دانست که عمرش رابرای حفظ ارزشهای نظام اسلامی وانقلاب اسلامی ایران صرف نمود.

وی پیام تسلیت مقام معظم رهبری (مدظله) در مورد یار دیرن خود را دارای ظرافت ونکته های مهم واساسی دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه ثارالله در ادامه سخنان نکاتی را درمورد انسان مومن از دیدگاه قرآن بیان نمود و اضافه کرد: انسان مومن همواره باید هوشیار وبیدار باشد وبصیرت را در زندگی خود داشته باشد.

وی تاکید کرد انسان مومن نباید نسبت به حوادثی که اطراف خودش اتفاق می افتد بی تفاوت باشد.

کریمی درادامه افزود: انسان مومن درحوادث عالم هستی تفکر می کند وهوشیاری وبیداری خود راحفظ می کند.

کریمی تصریح کرد: همنشینی با انسانهای خود ساخته وبا کسانیکه انسان را به یاد خدا می اندازد مثل پرهیزکاران مورد سفارش علمای دین بوده است .

وی در ادامه بر دوری از گناه، داشتن رفیق خوب که همان عمل خوب می باشد و به داد انسان می رسد تاکید کرد و اظهار داشت: انسان مومن باید عمرش را در مسیر طاعت خداوند صرف کند و از خداوند بخواهد در مسیر الی الله حرکت کند و همواره تقوای الهی پیشه کند.

حجت الاسلام کریمی در ادامه کلاس با اشاره با سخنان مقام معظم رهبری در19دی در جمع مردم قم اشاره نمود وگفت: باید به پا فشاری رهبری برمصرف کالای داخلی وگفته های ایشان برتوجه به اقتصاد مقاومتی عمل کرد و لبخند دشمن را نباید جدی گرفت وبرتواناییها واستعدادهای جوانان و توان داخلی کشور تکیه کرد.

وی در پایان بر لزوم بکاربستن کلام رهبری ومطا لعه وپیگیری آن توسط پایوران تاکید کرد .

ارسال نظرات