خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

دشمنان به دنبال جدایی‌افکنی بین نیروهای ارزشی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اذعان کرد: دشمن خارجی و داخلی همه به دنبال جدایی افکنی بین نیروهای ارزشی هستند و همه ابزار ها را علیه ما به کار می برند تا بتواند اختلافات و دو قطبی گری را بین ما ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۸۰۷۲۳۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین جلسه کار گروه  هم اندیشی پرسنل نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در سپاه امام رضا (ع) برگزارشد.

حجت الاسلام شجاعی مهر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این نشست اظهار کرد:  همه پرسنل نظامی کشور باید در جهت آمادگی نظامی و معنویت افزایی خود را تقویت کنید.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت امنیت در جامعه اسلامی، هر موضوع دیگری در دیدگاه نیروی انتظامی تحت الشعاع قرار می گیرد و همین حفظ امنیت است که به وجود نیروی انتظامی فلسفه می بخشد.

شجاعی مهر اذعان کرد: نیروی انتظامی بازوی دیگری از نظام جمهوری اسلامی است  که در کنار دیگر نیروهای نظامی کشور با یک هدف واحد در حال انجام مامریت است و مهم ترین آن حفظ امنیت اجتماعی و جلوگیری از ضایع شدن حقوق  مردم است، ما و شما همه وظیفه داریم این ارزش ها را پاس بداریم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان کرد:  ما پرسنل نظامی باید خود سازی را از خود شروع کنیم تا مردم جامعه به ما اطمینان داشته باشد،  باید معنویت را در خود تا جایی که توان داریم تقویت کنیم.

وی افزود: یقینا اگر تهضیب نفس نباشد هیچ کدام در هیچ مسیری موفق نخواهیم بود؛ دشمن خارجی و داخلی همه به دنبال جدایی افکنی بین نیروهای ارزشی هستند و همه ابزار ها را علیه ما به کار می برند تا بتواند اختلافات و دو قطبی گری را بین ما ایجاد کنند.

شجاعی مهر تاکید کرد: ما باید گوش به فرامین مقام معظم رهبری داشته باشیم و برای حفظ انقلاب و کیان آن هر نیرویی، طبق ضوابط ماموریت های خودش تلاش کند و این را بداند که همه پیرو یک خط هستیم و ماموریت همه ما رسیدن و حفظ آرمانهای  انقلاب اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم به عنوان مدافع انقلاب به ما نگاه می کنند، چه سپاه و چه بسیج و چه نیروی اتظامی همه مدافعین این نظام هستند لذا باید همه در راستایی هم افزایی فکری و ماموریتی در یک مسیر واحد باشیم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها