با انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز؛

زمینه مناسب فرصت های شغلی برای مددجویان ایجاد می شود

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: تفاهم نامه بین کمیته امداد آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز به منظور بهره مندی مشترک از ظرفیت های هر دو مجموعه با هدف ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان و همچنین ایجاد زمینه مناسب فرصت های شغلی به مددجویان منعقد شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۱۳۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد استان، حسین دشتی بیان کرد: برنامه ریزی و اجرای طرح های مشترک بر حسب نیازهای عمومی و خدمات شهری در حوزه های مختلف، بر اساس سیاست های کلی و توافق طرفین انجام می شود.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه به مدت پنج سال تعیین شده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید می باشد،افزود: امکان سنجی، شناسائی و مطرح کردن طرح های مشترک قابل اجرا در مناطق 12 گانه تبریز و نیز مشارکت در اجرا، نظارت و بهره برداری از طرح های مشترک بر اساس توافق طرفین از جمله تعهدات شهرداری تبریز طبق این تفاهم نامه است.

دشتی ادامه داد: فراهم نمودن شرایط و زمینه مشارکت مددجویان در اجرای طرح های مشترک، معرفی و احراز صلاحیت مددجویان تحت حمایت با هدف مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های مشترک و اخذ تعهدات قانونی از مددجویان فعال در طرح مذکور به جهت پیشگیری از مشکلات احتمالی آتی از مهمترین تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تشکر از حمایت های شهرداری و شهردار تبریز از این نهاد، خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز همواره یاور کمیته امداد استان، حامی مستمندان و پیشتاز مشارکت در برنامه‌های خیر بوده است.

دشتی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز خدمات فراوانی می تواند به مددجویان ارائه دهد و مددجویان باید از این خدمات بهره مند شوند، گفت: اجرای تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری تبریز، نقش موثر در توانمندسازی و اشغال‌زایی مددجویان کمیته امداد خواهد داشت.

صادق نجفی شهردار تبریز نیز در این دیدار ضمن استقبال از انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد استان،استفاده شهرداری از امکانات مجتمع اقتصادی کمیته امداد را خواستار شد و تاکید کرد: مددجویان کمیته امداد با توجه به توان و استعداد بالقوه ای که دارند می توانند شهرداری را در اجرای طرح های عمرانی شهری کمک کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار