خبرهای داغ:

ارزیابی و عملکرد موفق روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از دید سردار محبی

در اولین روز این بازرسی روسای ادارات معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه به ایراد سخنرانی در خصوص اهمیت وجایگاه فرهنگ نهادی(سازمانی) سپاه در ادامه پرداختند و سپس اقدام به نظارت و بازرسی از رده های سپاه مستقر در جنوب نمودند.
کد خبر: ۸۸۰۷۱۳۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز، در جلسه پایانی و جمع بندی هیئت نظارت و بازرسی از عملکرد روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر خوزستان که در سالن اجتماعات مجتمع تفریحی و فرهنگی فجر اهواز و با حضور حجت الاسلام شفیع زاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و سردار محبی و هیئت همراه و دیگر مسئولین دفاتر نمایندگی های نیروی هوافضا ، زمینی و دریایی سپاه خوزستان به همراه روابط عمومی رده ها برگزار شد.

حجت الاسلام شفیع زاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت معصومه (س) ورحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ،حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی ، یاروفادار رهبری، و عرض خیر مقدم به مدعوین این جلسه به نکات اخلاقی و دینی اشاره کرد و گفت: طبق روایات وجود حضرت معصومه (س) به اندازه حضرت فاطمه (س) با ارزش و برابر است.

وی در ادامه به فضایل اخلاقی و سیره زندگی حضرت معصومه (س) پرداخت.

سردار محبی ، مسئول تبلیغات ستاد کل سپاه در ادامه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش معاونت روابط و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ما نباید در برگزاری مسابقات قرآنی این برنامه ها رو به صورت مسابقه برگزار کنیم و نباید دنبال مقام های اول ، دوم و سوم باشیم بلکه باید آن فرهنگخاص ویژه قرآن را در بین آحاد کارکنان در سپاه راه اندازی شود و نیاز به تلاش مضاعف برای این کار است.

وی در ادامه افزود: ما برای گسترش فرهنگ قرآنی که هویت بخش سازمان ماست کارهای زیادی از قبیل چاپ کتاب و بروشور و غیره انجام داده ایم و آن چیزی که در سپاه قرار داده وجود همین فرهنگ است.

سردار محبی با اشاره به مقتدر سازی سپاه از درون آن گفت: فرهنگ سازی درونی در سپاه به تلاش و همت همه رده ها بستگی دارد و چنانچه نتوانیم این کار را بکنیم در بین ارتش های دنیا موفق نخواهیم شد.

درپایان جلسه جمع بندی، هیئت نظارت و بازرسی از رده های هوا وفضا، ناحیه بهبهان و ناحیه دزفول، تیپ 3 مردم پایه سپاه ولیعصر(عج) همچنین مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ولیعصر(عج) و نیز معاونت روابط عمومی نیروی دریایی سپاه مستقر در جنوب که موفق به کسب بیشترین رتبه و عملکرد را داشته اند به رسم یادبود مورد تشویق و تقدیر قرارگرفتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار