خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی اهر در آیین بزرگداشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی گفت: مرحوم هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی(ره) بارها وفاداری خود را به بنیان‌گذاری جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد.
کد خبر: ۸۸۰۷۱۳۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به خدمات ارزشمند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضوری موثر داشته است.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یک سخنرانی در دانشگاه تهران گفت که اگر دو نفر در ایران پیدا بشود که خیلی به نزدیک هستند من و مقام معظم رهبری هستیم، من به رهبر معظم انقلاب عشق می‌ورزم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان اهر ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خویش در ۲۹ خرداد ۱۳۸۸ فرمودند: «من از سال ۱۳۳۶یعنی ۵۲ سال قبل – ایشان را از نزدیک می‌شناسم. آقای هاشمی از اصلی‌ترین افراد نهضت در دوران مبارزات بود؛ از مبارزین جدی و پیگیرِ قبل از انقلاب بود؛ بعد از پیروزی انقلاب از مؤثرترین شخصیت‌های جمهوری اسلامی در کنار امام بود؛ بعد از رحلت امام هم در کنار رهبری تا امروز».

به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر مجلس بزرگداشت این عالم و اندیشمند بزرگ جهان اسلام با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان ادارات و نهادها و آحاد مختلف مردم اهر در مسجد چهارده معصوم این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات