خبرهای داغ:
بیانیه مجمع عالی بسیج فردوس:

تامین معیشت و اشتغال مردم تحت الشعاع رقابت های سیاسی واقع نشود

حل مشکلات مردم، مهار تورم، تامین معیشت و حفظ و تعالی کانون خانواده و رشد صحیح جمعیت به ویژه حل مشکل بیکاری و هموار ساختن راه اشتغال عزتمند عمومی مردم نباید تحت الشعاع رقابت های سیاسی واقع شود و بلکه باید در صدر اهداف دولت و عموم کارگزاران قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۰۷۱۳۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در بیانیه دومین مجمع عالی بسیج شهرستان فردوس  آمده است: حمد و سپاس خدای را که در استمرار حرکت انبیا و رسالت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و ائمه اطهار (ع) ، نهضت تاریخی سلاله‌ی پاکشان ، حضرت امام خمینی (ره) را با مقاومت جانانه ی مردم فداکار و ولایتمدار ایران اسلامی به پیروزی رساند.

سجده شکر بر آستان کبریایی حضرت حق جل و علا می‌نهیم که پاداش پیروی محض ملت از ولایت مطلقه ی فقیه ، ایستادگی ، شهادت طلبی، جانبازی و ایثارگری این ملت در دفاع از ارزش های الهی را در نعمت بی بدیل رهبری حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی"و پیروزی های روز افزون ایشان قرار داد.

رهبری که بدون ذره ای عقب نشینی از مبانی اصیل انقلاب ، نهضت اسلامی را از گردنه های خطرناک ، فتنه های پیچیده و بحران های بزرگ ، با صلابت و عزت و اقتدار ، عبور داده و امت اسلامی را در مسیر رشد و تعالی پیش برده است.

مجمع عالی بسیج شهرستان فردوس نیز در راستای حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید میثاق دوباره با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی وشهدای گرانقدر، بیانیه پایانی خود را بشرح زیر اعلام می‌نماید:

1) حل مشکلات مردم، مهار تورم، تامین معیشت و حفظ و تعالی کانون خانواده و رشد صحیح جمعیت به ویژه حل مشکل بیکاری و هموار ساختن راه اشتغال عزتمند عمومی مردم نباید تحت الشعاع رقابت های سیاسی واقع شود و بلکه باید در صدر اهداف دولت و عموم کارگزاران قرار گیرد.

2) اصلاح نظام اداری، پیشگیری از بروز فساد مالی و برخورد قاطع و بدون گذشت با مفاسد اقتصادی بدون هرگونه استثناء و تبعیض که از مطالبات مستمر رهبری معظم انقلاب بوده و هست از دیگر ضرورت های بسیار مهم شکوفایی اقتصادی است.

3) تلاش برای استقرار و ایجاد سبک زندگی اسلامی، توجه جدی به تحکیم بنیان خانواده از طریق تسهیل امر ازدواج جوانان ، کمک به ایجاد اشتغال پایدار جوانان، که راهبردی ترین راهکار مقابله با سلطه‌ی فرهنگی و رسیدن به تمدن اسلامی و استقلال ملی است.

4) جنگ فرهنگی و رسانه ای غرب علیه امت اسلامی بویژه ملت شریف و جوانان غیور ایران خطری جدی و هشدارهای هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب باید مورد توجه قرار گرفته و راهکارهای مقابله با آن را با کمک همه‌ی اندیشمندان، روحانیت آگاه و نخبگان فرهنگی و با استفاده از تمامی ظرفیت های نظام اسلامی و عمل به فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) برنامه‌ریزی و اجرا نمایند.

5) در همین راستا شهرستان دارالمومنین فردوس با داشتن فرهنگ غنی اسلامی و انقلابی باید همچنان به عنوان الگوی پاکی، صداقت، با ایمان، اصالت و نجابت باقی مانده و برخی حرکت‌های هنجار شکنانه تعداد اندکی را به بهانه شادی مردم و یا جلوه نمایی بی‌غیرتان در کوچه و بازار این شهر را محکوم نموده و خواستار برخورد شایسته مردم و مسئولین در این رابطه می‌باشیم.

6) دشمنی آمریکا با امت اسلامی به ویژه ملت شریف ایران با ادامه تحریم های چند ده ساله و عهدشکنی در برجام بار دیگر برای ملت و مسئولین ایران ثابت گردید لذا ضمن تقبیح برخی اظهار نظرهای غیر منصفانه باید مسئولین محترم نظام ضمن پذیرش برخی اشتباهات چند ساله گذشته همواره مطیع سیاست های شجاعانه رهبر فرزانه انقلاب بوده و با نگاه به درون و استفاده از ظرفیت های بالای کشور با وفاق و همدلی و کمک صادقانه ملت و دلسوزان نظام مشکلات اقتصادی کشور را حل و فصل نمایند.

7) با تبریک پیروزی‌های بزرگ امت اسلامی در سوریه و عراق و شکست فتنه بزرگ جریان تکفیری و اسلام آمریکایی که با الهام از دستورات اسلام عزیز و استقامت و پایداری مردم مسلمان عراق و سوریه و مبارزان امت اسلامی تحت زعامت مراجع تقلید انقلابی، به ویژه رهبر مجاهد و نستوه حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی) حاصل گردید، را فرصت ارزشمندی جهت انسجام جبهه مقاومت و غیور مردان امت اسلامی داشته تا انشاا... در آینده‌ای نه چندان دور قدس شریف را نیز از چنگال دژخیمان صیهونیسم نجات بخشند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مجمع عالی بسیج شهرستان فردوس

ارسال نظرات
پر بیننده ها