احمد شیرزاد نماینده فتنه‌گر مجلس ششم در تحلیلی عجیب مدعی شد استقبال مردم از تشییع پیکر مرحوم هاشمی، رای به زندگی بهتر بود.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۸۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
 خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
احمد شیرزاد نماینده فتنه‌گر مجلس ششم در تحلیلی عجیب مدعی شد استقبال مردم از تشییع پیکر مرحوم هاشمی، رای به زندگی بهتر بود.
 
این تحلیلگر اصلاح طلب در بخشی از مصاحبه خود می آورد: وفات آیت‌ا... هاشمی به معنی کنار رفتن یک فرد نیست. مجموعه اتفاقاتی که بعدها به وقوع می‌پیوندد را هم باید در این مورد لحاظ کرد. به نظر من با فضایی که در تهران در زمان تشییع پیکر آیت‌ا... دیده شد و در مراسم بزرگداشت ایشان در قم و سایر شهرستان‌ها هم به وجود آمد، دست‌کم آرای آقای روحانی ۱۰درصد نسبت به آنچه پیش‌بینی می‌شد بالاتر رفته است. به این علت پیام‌هایی که از جمعیت تشییع‌کننده مرحوم هاشمی دیده می‌شد، نشان می‌داد که فضای فکری مردم نسبت به برخی تصمیم‌گیران اصولگرا متفاوت است.
شیرزاد در مهمترین بخش از مصاحبه خود می گوید: ایرانیان زندگی مطلوبی می‌خواهند و به دنبال یک زندگی مرفه و ‌بی‌درد هستند. مردم می‌خواهند از مشکلات اجتماعی تا جایی که امکان دارد، کاسته شود. آیت‌ا... هاشمی هم همین را می‌خواست. ممکن است نقدهای به ایشان وجود داشته باشد، اما احساس عمومی به وی این گونه بود که وی مسئولی بود که قریب به۳۷ سال تلاش کرد کیفیت زندگی مردم بهتر شود. در نتیجه می‌توان ادعا کرد که تشییع جناره آیت‌ا... هاشمی رأی به بهتر زندگی کردن بود.
ارسال نظرات