شهردار کرج با بیان اینکه پروژه زیرگذر محتشم کاشانی با ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه انجام شده است، گفت: این پروژه یک سال زودتر از زمان مقرر راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۷۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی ترکاشوند در مراسم افتتاحیه زیرگذر محتشم کاشانی که صبح امروز در کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه با توجه به شرایط اقتصادی کشور بیش از 200 میلیارد تومان نمی‌شد برای پروژه بودجه تهیه کرد، اظهار داشت: این پروژه با 500 میلیارد تومان هزینه انجام شده است.
 
زیرگذر محتشم کاشانی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی در کرج احداث شد

شهردار کرج با بیان اینکه این پروژه 2.7 کیلومتر با بیش از یکصد نوع موانع تاسیسات شهری راه‌اندازی شده است، افزود: این پروژه یک سال زودتر از زمان مقرر راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در مرداد ماه سال جاری آغاز شد، گفت: یکی از نقاط بحرانی پروژه وجود ایستگاه مترو بود که در حال حاضر در عمق 30 کیلومتری زیرگذر ایجاد شده است.

ترکاشوند با بیان اینکه در آذرماه سال جاری 97 درصد پروژه آماده شده بود، ادامه داد: بودجه این پروژه به صورت نقدی و غیرنقدی تامین شده است.

وی با اشاره به 60 درصد بودجه غیرنقدی و 40 درصد بودجه نقدی، بیان کرد: در حال حاضر پیمانکار 30 میلیارد تومان طلب دارد.

ترکاشوند با بیان اینکه برای یوم الله 22 بهمن پل روی مترو به کنارگذر مهرشهر و فرودگاه پیام وصل می‌شود، افزود: ظرف 6 ماه آینده با تامین بودجه این پروژه بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به معضل ترافیک و آلودگی هوای کرج، گفت: 500 هکتار زمین در البرز درخت‌کاری شده است و راه‌اندازی قطار شهری در این امر موثر است.
ارسال نظرات