خبرهای داغ:
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در سربیشه:
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی شخصیت آیت الله هاشمی را یک شخصیت وحدت آفرین دانست و گفت: همت بلند را اختلاف از بین می برد و موانع جبهه حق برطرف نمی شود مگر اینکه در برابر دشمن پشت سر ولایت فقیه صبر و ایستادگی داشته باشیم .
کد خبر: ۸۸۰۷۰۴۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهر سربیشه در محل مهدیه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام لطفیان مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه از ابتدای خلقت آدم تاکنون دو جبه در مقابل هم قرار داشتند که رهبری یکی از این جبهه ها بر عهده اولیای خدا و جبهه دیگر، رهبری آن بر عهده شیاطین بوده و اضافه کرد : جدال بین این دوجبهه دائمی است و انسان باید همواره خود را برای جهاد در مسیر جبهه حق آماده داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی راه ماندگاری در جبهه حق را آن چیزی بیان داشت که امثال آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن خوش درخشیدند و افزود :ما نیز باید برای ماندگاری در جبهه حق خود را مجهز کنیم وثبات قدم و استقامت را اولین ویژگی های ماندگاری در جبهه حق بیان داشت..

حجت الاسلام لطفیان آیت الله هاشمی رفسنجانی را از شخصیتهایی توصیف کرد که در مسیر مکتب ولایی ، امت ولایی و رهبر ولایی ثبات قدم داشته و اندیشه او را اسلام ، رهبری و مردم عنوان کرد و ثبات قدم را راز اول ماندگاری در جبهه حق بیان داشت .

وی با بیان اینکه ما برای پیشرفت این مملکت و فرهنگ اسلامی و انقلابی خودمان یک ماموریت تاریخی داریم ، گفت : آن چیزی که نسل اول مجاهدی انقلابی همچون مقام معظم رهبری، شهید بهشتی، شهید مطهری و مرحوم آیت الله هاشمی را در صفحات تاریخی مختلف خوش درخشاند ، همت والا بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی همچنین گفت : هرچه از عمر این انقلاب می گذرد تصمیماتی که جبهه انقلاب به رهبری امام راحل و کمک یارانی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی در تشکیل نهادهای مختلف مانند سپاه پاسداران ، کمیته امداد، جهاد سازندگی و سایر نهادهای انقلابی گرفته اند کارایی خود را بهتر در جامعه نشان می دهد.

حجت الاسلام لطفیان یکی دیگر از مولفه های جبهه حق را اطاعت از خدا و رسول خدا و ولایتمداری بیان داشت که همواره آیت الله هاشمی همه را بر اجرای آن توصیه می کرد و افزود : باید همه هوشیار و یک لحظه از ولایت غافل نباشیم .

وی همچنین دوری از تفرقه و اختلاف را از دیگر مولفه های جبهه حق توصیف کرد و اضافه کرد : درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی نشان داد که همه گروههای سیاسی در مسیر دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی زیر چتر ولایت فقیه و رهبری گرد هم می آیند

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی شخصیت آیت الله هاشمی را یک شخصیت وحدت آفرین عنوان و خاطر نشان کرد :همت بلند را اختلاف از بین می برد و موانع جبهه حق برطرف نمی شود مگر اینکه در برابر دشمن پشت سر ولایت فقیه صبر و ایستادگی داشته باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها