خبرهای داغ:
امام جمعه خضری دشت بیاض در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی:

دشمنان نمی توانند با نام هاشمی به اهداف هاشمی ضربه بزنند

امام جمعه خضری دشت بیاض با بیان اینکه وحدت تنها راه بستن نفوذ دشمنان و تفرقه افکنان است، گفت: امروز باید راه آیت الله هاشمی را ادامه دهیم و دشمنان بدانند نمی توانند با نام هاشمی به اهداف هاشمی ضربه بزنند.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۳۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مجلس ترحیم و بزرگداشت آیت‌الله هاشی در خضری دشت بیاض با حضور امام جمعه این شهر، مسئولان، نهادهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسین این شهر برگزار شد.

امام جمعه خضری دشت بیاض در این مراسم در گذشت ناگهانی رفیق دیرین، همسنگر و همگام امام و رهبری در دوران مبارزات نهضت اسلامی را به محضر مردم قدر‌شناس و مقام معظم رهبری تسلیت می‌گوییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین "مدنی" افزود: هیچکس تلاش‌های آیت‌الله هاشمی را در راستای پیروزی انقلاب و رنجهای ایشان را در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی فراموش نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: همین نقش ارزنده ایشان در تحقق پیروزی انقلاب باعث صدور پیام صمیمانه رهبر انقلاب و به طبع آن حضور مردم انقلابی و حزب الهی در مراسم خاکسپاری ایشان شد.

امام جمعه خضری دشت بیاض ادامه داد: حضور پرشکوه مردم در مراسم خاکسپاری رئیس تشخیص مصلحت نظام حماسه همدلی، اتحاد و دفاع از آرمانهای امام و رهبری در مقابل چشمان بهت زده استکبار بود.

وی با بیان اینکه وحدت تنها راه بستن نفوذ دشمنان و تفرقه افکنان است، یادآورشد: امروز باید راه آیت الله هاشمی را ادامه دهیم و دشمنان بدانند نمی توانند با نام هاشمی به اهداف هاشمی ضربه بزنند چون هاشمی در بین مومنین محشور می باشد .

گفتنی است، قرائت فاتحه و متن پیام مقام معظم رهبری از برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار