مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

برگزاری دوره های آموزشی خواهران برای تقویت نیروی انسانی حوزه ها

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: در واقع این 2000 نفر قرار است در حوزه های مقاومت سراسر کشور به کار گیری شوند و در خدمت بسیج هستند و انشاء الله کمک کنند برای ارتقاء فعالیت های فرهنگی و تربیتی است.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۳۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در حال برگزاری آموزش 2000 نفر از خواهران از 32 استان کشور در ده منطقه هستیم که هر چند استان در یک منطقه آموزش می بینند.

وی افزود: مثلا سه استان خراسان در خراسان رضوی آموزش می بینند که 5 دوره آن به اتمام رسیده و سه دوره در حال برگزاری است. یک هفته آموزش حضوری و سه هفته هم آموزش غیر حضوری دارند که دروس تخصصی و عمومی بسیج است.

مسئول بسیج جامعه زنان بیان داشت: در واقع این 2000 نفر قرار است در حوزه های مقاومت سراسر کشور به کار گیری شوند و در خدمت بسیج هستند و انشاء الله کمک کنند برای ارتقاء فعالیت های فرهنگی و تربیتی است.

اصلانی اظهار داشت: برای تکمیل آموزش های دفاعی رده های بسیج جامعه زنان چند دوره آموزش افسران میدان تیر برگزار کردیم که در حال حاضر دوره اصفهان به یایان رسیده و دوره خراسان رضوی شروع شده که این هم جزء دوره های بسیار خوب است که برای بحث های دفاع و امداد و نجات پیش بینی شده است.

اصلانی گفت: قبلا در حوزه های مقاومت نیروها کم بودند الان به خاطر تقویت نیروی انسانی حوزه این طرح برای خواهران تصویب و اجرا شده است این آموزش ها چون منطقه ای است هر استانی در یک زمانی آموزش را شروع کرده و تا هفته اول بهمن ادامه دارد.

ارسال نظرات