رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از سردارعبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به عنوان مدیرنمونه بنیاد در سال 1394 تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۲۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که با حضور سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، سردار دکتر بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به عنوان مدیرنمونه بنیاد در سال 1394 تقدیر کرد.
در بخشی از لوح تقدیر سردار کارگر آمده است:
حفظ، شر و اشاعه فرهنگ غنی جهاد، ایثار و شهادت، سعادت و افتخار بزرگی است که نصیب فرندان غیور و انقلابی اینمرز و بوم گردیده است.
تشکر از تلاش و کوششی که به نیت تقرب به خداوند متعال صورت می پذیرد از عهده انسان خارج است و بی شک خالق هستی خود نیکوترین پاداش را عطا خواهد نمود.
بدین وسیله از اقدامات ارزنده و صادقانه جنابعالی به عنوان «مدیر نمونه بنیاد در سال 1394» در تحقق اهداف بلند ایثار و شهادت که تبلور آن در حفظ انسجام و تلاش جدی نسبت به ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی استان مازندران، تعامل سازنده با نهادهای لشکری و کشوری، برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی استان، تدوین و انتشار کتب در تعهد اداره کل و انجام سایر مأموریت ها در حیطه و وظایف محوله، صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نمایم.
امیدوارم در سایه حضرت بقت الله الاعظم(عج) نیل به آرمان های متعالی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) در راه تداوم سیره شهداء پاینده و پایدار بمانید.
یادآور می شود همچنین در همایش سراسری مدیران روابط عمومی و تبلیغات و مسئولین خبرگزاری دفاع مقدس که در تاریخ 11، 12 و 13 دی در مرکز فرهنگی 13 آبان(لانه جاسوسی) برگزار شد از حدیثه صالحی مسئول خبرگزاری دفاع مقدس مازندران از سوی سردار دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به منظور کسب رتبه اول دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس مازندران در سال 1395 تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها