مسوول سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با «بسیج»:

دشمن تلاش می‌کند "سپاه و بسیج" را در مقابل مردم قرار دهد/فلسفه وجودی این دو نهاد انقلابی حمایت از مردم است

گودرزی با بیان اینکه دشمنان در تلاشند سپاه و بسیج را مقابل مردم قرار دهند، گفت: فلسفه وجودی سپاه و بسیج حمایت از مردم است و مردمی بودن، یکی از ویژگی های بارز آن است.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۱۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به فلسفه وجودی تشکیل سپاه و بسیج گفت: فلسفه وجودی سپاه و بسیج که همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و با تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) تشکیل شد، پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است که این نظام در سال‌ها انتظار، مجاهدت و تلاش‌ و همچنین خون دل خوردن‌های مردم انقلابی ایران تاسیس و حکومتی برپایه اصول و ارزش‌های اسلامی تشکیل شد.

وی ادامه داد: به دلیل عملکرد سپاه و بسیج در حفاظت از دستاوردهای انقلاب است که امروز با هجمه‌ها و مخالفت‌های شدیدی از سوی دشمنان انقلاب و نظام روبرو می‌شود.

گودرزی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی در تلاشند سپاه و بسیج را مقابل مردم قرار دهند، گفت: فلسفه وجودی سپاه و بسیج حمایت از مردم و همراه بودن با مردم است و یکی از ویژگی آنها، مردمی بودن است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج به عنوان دو نهاد مردمی برای پاسداری از خون شهدا و انقلاب اسلامی تشکیل شده اند و هجمه دشمنان به این دو نهاد، به دلیل عیان بودن آن با نظام جمهوری اسلامی ایران است و قطعا اگر دشمن بتواند سپاه و بسیج را از میان بردارد، امنیت کشور به خطر می افتد.

ارسال نظرات