ظهر امروز اولین کاروان کمکهای مردم شهیدپرور شهرستان اردکان به جبهه مقاومت در سوریه اعزام شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۵۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرنگار گردان ششم امام حسین (ع) از اردکان ؛ حاج جواد کمالی مسئول ستاد جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت ضمن اعلام این خبر گفت: این برنامه در راستای حمایت مادی و معنوی از رزمندگان مدافع حرم که در حال مبارزه با تروریست های تکفیری برای دفاع از حیثیت اسلام و بشریت هستند صورت می گیرد.

وی افزود: با درخواستی که از سوی جبهه مقاومت در سوریه مبنی بر ارسال مواد غذایی داده شد و با توجه به وجود صنایع تولید فرآورده های کنجدی در شهرستان اردکان ظرف مدت چند روز بیش از 6 تن حلوا ارده توسط شرکت های تولیدی برسام، دو برادران، گوهری، فرساد، ارغوان، باستان، یزدان، زمستانه، گلستان، گلناب، ناب جام جم و خیر ارجمند جناب آقای حاج رضا اقبالتهیه و به این رزمندگان اهدا گردید.

کمالی اظهار داشت: در حال حاضر اصلی ترین نیاز رزمندگان مدافع حرم تأمین مواد غذایی است و در آینده با توجه به برودت هوا در سوریه از ملت ایثارگر درخواست می شود که البسه گرم شامل لباس های نو و قابل استفاده، شال گردن، کلاه و دستکش را به ستاد جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت مستقر در هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اردکان تحویل نمایند .

لازم به ذکر است که اولین کاروان هدایای مردم شهیدپرور شهرستان اردکان به مدافعان حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) پس از اقامه نماز جمعه این هفته به سوریه اعزام شد.


ارسال نظرات