خبرهای داغ:
رئیس مجمع عالی بسیج فردوس گفت: بسیجیان باید با کار و تلاش منویات مقام معظم رهبری را پیاده کنند و امروز از همت انقلابیون است که به عنوان کشوری آزاده در جهان مطرح و صدور انقلاب امان را از دشمن گرفته است.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۴۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام بابایی در دومین مجمع عالی بسیج شهرستان فردوس گفت : قیام مردم قم در 19 دی سال 56 حرکتی انجام شد که آغاز یک حرکت توفنده علیه شاه بود و بعدا استمرار این حرکت در شهر ها موجب به پیروزی رساندن انقلاب شده است.

رئیس مجمع عالی بسیج فردوس گفت : همانطور که بسیج در دوران دفاع مقدس خوب درخشید و پشت سر انقلاب و امام بود در ادامه نیز باید مشکلات کشور را با قدرت  همین بسیج حل کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین بابایی خاطرنشان کرد: در میهن اسلامی نیروهای مسلح و بسیج با فرمانبرداری از فرمانده کل قوا همیشه در صحنه حاضرند و پشتوانه خوبی برای انقلاب هستند. 
 
امام جمعه فردوس گفت : بسیجیان باید با کار و تلاش منویات مقام معظم رهبری را پیاده کنند و امروز از همت انقلابیون است که به عنوان کشوری آزاده در جهان مطرح و صدور انقلاب امان را از دشمن گرفته است.
 
وی با اشاره به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل گفت: از مجمع عالی بسیج توقع داریم که به پیروی از منویات ولایت با توجه به سال اقتصاد مقاومتی کارنامه ای را برای خود تدوین کند و اقداماتی را که در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داده عنوان کند. 
 
تلاش  و کوشش جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تاکید کرد: برای انسان نتیجه ای جز تلاش و کوشش در این دنیا بدست نمی آید و با کار و تلاش است که می توانیم به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی جامه عمل بپوشیم.

رئیس مجمع عالی بسیج فردوس خاطرنشان کرد: نباید دچار روزمرگی شویم  و کارهای کوتاه مدت ما را از اهداف بلند مدت بازدارد.

وی گفت: در اسلام چیزی به نام تعطیلی وجود ندارد و در قرآن نیز تاکید شده پس از پایان نماز جمعه به سوی کار و تلاش بشتابید و هر وقت کاری را به اتمام رساندید به سراغ کار دیگری بروید.

رئیس مجمع عالی بسیج فردوس گفت: اسلام از کسانی که کار را رها و فقط به عبادت می پردازند بیزار و آنان را مذمت کرده است.

بابایی عنوان کرد: حضرت علی (ع) نیز کار را مایه قوت و کم کاری را مایه سستی بدن می دانند و نباید گوهر گرانبهای عمر را بیهوده تلف کرد.

وی همت کوتاه، نداشتن نقشه راه و نداشتن برنامه ای برای پیشرفت را از علل زمین گیر شدن انسان برشمرد و تاکید کرد: اگر می خواهید قدر و اندازه کسی را بسنجید به همت او نگاه کنید زیرا همت بلند انسان را مانند پرندگان به پرواز در می آورد.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در خصوص عاقبت بخیر گفت: برای عاقبت به خیری باید کار و تلاش را پیشه خود سازیم و درس بخوانیم چرا که انسان بی نشاط تنبل بهره ای از دنیا و آخرت نمی برند.

رئیس مجمع عالی بسیج درشهرستان با تذکر به شادی های حلال گفت: مردم دنیای امروز شادی را در برگزاری کنسرت، موسیقی و ولنگاری خلاصه می کنند درحالی که این لذت ها و شادی ها را باید در غیر حرام باشد. 
 
مدیریت منابع جهت رسیدن به تمام خواسته ها

مسئول کار گروه اقتصادی مجمع عالی بسیج استان خراسان جنوبی نیزبا اشاره به اینکه با توجه به منابع محدود ، خواسته های ما زیاد است گفت: منابع را باید چنان مدیریت کنیم تا به تمام خواسته هایمان برسیم.

محمد حسین رخشانی بر استفاده بهینه از منابع و بالا بردن بهره‌وری کار تاکید کرد و اضافه کرد: روحیه مطالبه گری، امیدواری به آینده، دانش و سواد کار،  فعال بودن، اعتماد به نفس و خلاقیت از مولفه‌هایی است که می‌تواند ما را در راستای اقتصادی مقاومتی کمک کند و در این مسیر ابتدا باید خود به گفته هایمان عمل کنیم.

 لازم به ذکر در ابتدای جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان مراسم ترحیمی به مناسبت رحلت آیت الله رفسنجانی و مرحوم  دکتر میرزایی - مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فردوس برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها