مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد:

هاشمی یار امام و مدافع ولایت فقیه بود/ صبر رفسنجانی برای آنکه به نظام و ولایت خدشه وارد نشود مثال زدنی است

خناسان تلاش کردند تا بين آيت االله هاشمي و مقام معظم رهبري شکاف ايجاد کنند که موفق نشدند و ايشان به عنوان تنها يار امام و رهبري ماند وهمواره از ولايت فقيه دفاع کرد.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۴۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی مراسم گراميداشت رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني با حضور اقشار مردم ومسئولين در مسجد جامع شيرگاه برگزار شد.

 در اين مراسم يادبود حجت الاسلام محمد مهدوي امام جمعه شيرگاه با اشاره به شخصيت علمي ،فقهي وسياسي هاشمي رفسنجاني گفت: مبارزات وي تحت زعامت حضرت امام ره تا پيروزي انقلاب اسلامي بر همگان آشکار است که بعد از پيروزي انقلاب اسلامي خدمات ارزنده اي در جايگاههاي مهم و اثر گذار در تداوم انقلاب اسلام از خود به يادگار گذاشته است.
وي افزود: آيت ا...هاشمي رفسنجاني در تابعيت ولايت فقيه ممتاز بوده و دوست و رفيق 59ساله مقام معظم رهبري بوده است که ارتباط شان در سال 1336از بين الحرمين آغاز گرديده بود وهمچنان ادامه داشت.
خطيب جمعه شيرگاه با بيان مبارزات رئيس تشخيص مصلحت نظام در رژيم منحوس پهلوي گفت :وي با روشنگري که به فرمان حضرت امام داشت که چندين بار زنداني وبدست ساواک سخت ترين شکنجه بر وي انجام شد.
وي با بيان صبر واستقامت هاشمي رفسنجاني افزود: خناسان تلاش کردند تا بين آيت االله هاشمي و مقام معظم رهبري شکاف ايجاد کنند که موفق نشدند و ايشان به عنوان تنها يار امام و رهبري ماند وهمواره از ولايت فقيه دفاع کرد.
حجت الاسلام مهدوي با اشاره به حضور ميليوني تشيع کنندگان مرحوم رفسنجانی گفت: مردم قدر شناس هستند و خوب وفاداري و قدر شناسي خود را به نمايش گذاشتند که جاي تشکر است.
امام جمعه شيرگاه افزود: آيت ا...هاشمي اسطوره صبر ومقاومت بود وتمام دنيايش را براي حفظ نظام اسلامي گذاشت تا خدشه اي به اصل نظام و ولايت وارد نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها