خبرهای داغ:

تسلیت سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه به‌مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

روابط عمومی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با صدور پیامی رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۳۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، روابط عمومی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با صدور پیامی رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفته است.

در این پیام آمده است: ((بسم الله الرحمن الرحیم، انا لله و انا الیه راجعون))، رحلت حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی‌رفسنجانی، یار دیرین امام(ره) و مقام معظم رهبری را به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت‌‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تسلیت عرض می‌کنیم.

این پیام می‌افزاید: تحمل زندان و شکنجه‌های ساواک و مقاومت در برابر آن و انجام مسؤولیت‌های خطیر در دفاع مقدس، ریاست جمهوری، ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و... برگ‌های درخشان زندگی پرفراز و نشیب این مبارز قدیمی است.

در این پیام تصریح شده است: حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی نمونه کم‌نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم‌شاهی و از رنج‌دیدگان این راه پرخطر و پرافتخار بود. ما سبزپوشان ولایت‌مدار در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن تجدید عهد با راه نورانی و پرفروغ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و جانشین برحق ایشان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) غفران، رحمت و عفو الهی را برای ایشان از درگاه ذات اقدس اله خواستاریم.

ارسال نظرات