طاعت از ولایت فقیه باید در همه دوران مورد توجه قرار گیرد، اقدامی که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط انجام دادند.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۲۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: با شروع جنگ و تداوم آن، به لطف خداوند منان قدرت نظامی کشور به تدریج تقویت شد.
 
سردار مرتضی قربانی در مراسم سی‌امین سالگرد شهادت سردار شهید حجت‌الله مستشرق جانشین مخابرات لشکر ویژه 25 کربلا اظهار کرد: خداوند پیامبران زیادی برای هدایت بشر فرستاد تا انسان‌ها در خسران نباشند و انسان‌ها زمانی از خسران رهایی پیدا می‎کند که همدیگر را سفارش به خوبی و اطاعت از دین خدا کنند.

وی با اشاره به اینکه انسان جز عمل به دستورات الهی از گزند حوادث روزگار رهایی پیدا نمی‌کند، افزود: ارتش و قدرت نظامی ما در دوران شاهنشاهی وابسته به قدرت‌های غربی بود و به همین منظور ابتدای جنگ تحمیلی در این بخش به‌شدت دچار مشکل بودیم.

قربانی بیان کرد: برای تقویت توان نظامی رزمندگان دچار سختی‌ها و مشکلات زیادی بودند ولی با تلاش غیرتمندانه و استقامت مردم، در حال حاضر ایران به کشور قدرتمند نظامی تبدیل شده است.

وی یادآور شد: تلاش‌های غیر قابل وصفی در دوران دفاع مقدس برای سربلندی کشور کشیده شد، رزمندگان ما با همه وجود مطیع امر ولایت فقیه بودند.

فرمانده لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اطاعت از ولایت فقیه باید در همه دوران مورد توجه قرار گیرد، اقدامی که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط انجام دادند.

قربانی تصریح کرد: در دوران جنگ از ابتدایی‌ترین خدمات ارتباطی محروم بودیم، در یکی از میدان‌های دفاع مقدس موفق به غنیمت گرفتن تعداد زیادی بی‌سیم شدیم.

وی اضافه کرد: اوج خلاقیت رزمندگان در دوران مقدس به‌خوبی بروز و ظهور کرد، با دانش بومی و هوشیاری رزمندگان به سیستم‌های پیشرفته مخابراتی آن دوران دسترسی پیدا کردیم.

فرمانده لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با اعلام اینکه بخشی از پیشرفت‌های مخابراتی نظامی ما در حال حاضر را مدیون دوران دفاع مقدس هستیم، اضافه کرد: خوداتکایی ما در حوزه مخابراتی به کمک کشور آمد و پیشرفت‌های مخابراتی کشور را مدیون تلاش‌های رزمندگان هستیم.

قربانی یادآور شد: دشمن از همه توانمندی‌های خویش و با کمک کشورهای استکباری برای به چالش کشیدن ایران استفاده می‎کرد ولی با رشادت رزمندگان در همه میدان‌های دفاع مقدس پیروز شدیم.

وی در پایان گفت: ساماندهی مخابرات یکی از اقدامات جدی در این دوران بود، با تلاش‌های انجام‌شده سیستم‌های وابسته به دشمن را از رده خارج کردیم و توانستیم با اتکا به نیروی داخلی نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها