خبرهای داغ:
امام جمعه شهر شربیان:

مسئولان استانی به مطالبات مردم شربیان توجه ویژه داشته باشند

امام جمعه شهر شربیان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به افتتاح اداره بهزیستی این شهر، گفت: متاسفانه تا به حال هیچگونه خدمات دهی و سرویس دهی به خانواده های تحت پوشش بهزیستی انجام نشده، بنابراین لازم است مسئولان استانی به مطالبات به حق مردم شهر شربیان توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۵۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه مشکلات جاده دوزدوزان به شربیان و تیکمه داش چندین سال است مردم را با مشکل روبرو کرده، افزود: این خواست مردم است که هرچه سریعتر این مشکل حل شود .

وی با توجه به دیدار رهبر فرزانه انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم در 19 دی، اظهار کرد: رهبری در این دیدار، وظیفه همه مسئولان و مردم را تقویت عوامل اقتدار ملی و شناخت دشمن دانستند.

حجت الاسلام منصوری، مهمترین اهداف کشور را داشتن دستگاه امنیتی قوی، دستگاه نظامی مقتدر و مردمی، حرکت عظیم مردمی به نام بسیج، روحانیت آگاه به زمان حاضر در صحنه، قوه قضائیه مقتدر کامل و دولت برنامه ریز دقیق و شجاع برشمرد .

وی خاطرنشان کرد: با تامین این اهداف، حرکت ملت ایران موفق خواهد شد و باید هرکدام از این عناصر که موجود نیستند تامین و عناصر موجود حفظ شوند .

امام جمعه شربیان با تسلیت درگذشت یار دیرین امام، انقلاب و رهبری، بیان داشت: آیت الله هاشمی از اصلی ترین افراد نهضت در دوران مبارزات و از مبارزین جدی و پیگیر پیش از انقلاب بود که پس از پیروزی انقلاب نیز از موثرترین شخصیت های جمهوری اسلامی در کنار امام(ره) و رهبری بودند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود، امید بستن به برجام را نادرست خواند و گفت: امید بستن به برجام، مشکلات اقتصادی، معشیتی و بیکاری را حل نخواهد کرد و باید با تکیه بر تولید داخل و اقتصاد مقاومتی، مشکل کشور را حل کنیم .

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: با وجود تمدید تحریم های موسوم به ایسا، طرف های غربی نقض برجام را نپذیرفتند ولی از دید ما تمدید ایسا نقض برجام است و باید پیام روشن جمهوری اسلامی ایران به اعضای کمیسیون مشترک و بقیه اعضای 1+5 منتقل شود.

وی افزود: ما به هیچوجه تحمل نخواهیم کرد که کشوری به بهانه های مختلف بخواهد تعهدات خود را در خصوص برجام زیر پا بگذارد و لازم است جمهوری اسلامی ایران واکنش متناسب را نشان دهد .

حجت الاسلام منصوری به روز غزه اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگترین مصیبت هم اکنون در حال وقوع است و همه مصیبتها و فاجعه ها پیش آن ناچیز است چراکه مشتی تروریست صهیونیست بی حثیت به بدترین وجه بر مسلمانان تاخت و تاز می کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها