مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری مراسم تجلیل از شهدای مدافع همزمان با دهه فجر در کرج خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۳۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر سال جاری به سبب نزدیکی به انتخابات ملی در سال آینده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در سال جاری باید با شکوه بیشتری برگزار شود.

مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم در کرج برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در قالب دو کمیته قرآنی و روستایی در دهه فجر فعالیت می‌کند، افزود: این کمیته‌ها از تشکل‌های مردمی برای فعالیت‌های خود در این ایام استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر کرسی‌های تلاوت قرآن کریم برگزار می‌شود، بیان کرد: این برنامه توسط موسسات قرآنی زیرپوشش سازمان تبلیغات برگزار می‌شود.

مسعودی با بیان اینکه 81 مبلغ در نقاط مختلف استان البرز از سوی سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت دارند، اضافه کرد: مبلغان در ایام الله دهه فجر نمایشگاه‌هایی مرتبط با ایام در مساجد برگزار و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم گفت: در 15 بهمن ماه سال جاری مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم استان البرز با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود.

مسعودی با بیان اینکه این مراسم در روز جمعه و پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی نماز برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه به صورت هماهنگ در مصلی نماز جمعه شهرستان‌های دارای شهید مدافع حرم استان هم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات