خبرگزاری بسیج: همایش «نهضت روشنگری»، به همت بسیج فرهنگیان شهرستان قرچک، برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۳۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

به گزارش خانی، خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج قرچک؛ سرهنگ عباس مطهری، جانشین فرمانده بسیج فرهنگیان کشور در جمع فرهنگیان شهرستان قرچک با اشاره به اینکه در وصیتنامه هیچ شهیدی خواسته های دنیوی مطرح نبوده و خون شهدا بخاطر اهداف مادی ریخته نشده است، خاطر نشان کرد: مراقب باشیم که هدف انقلاب اسلامی را فراموش نکنیم، امروز عده ای فکر می کنند که تاریخ   انقلاب اسلامی به پایان رسیده و سعی در حذف واژه انقلاب را دارند، این در حالی است که نه تنها انقلاب رکن جدا ناشدنی از ایران اسلامی است، بلکه انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلابهای جهانی و بیداری ملتها بوده و محدود به ایران نیست. راز ماندگاری انقلاب اسلامی،همان رمز پیروزی آن است.

جانشین فرمانده بسیج فرهنگیان در ادامه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره با تدبیر و دشمن شناسی به موقع خود، موانع را از سر راه کشور کنار زده و راه را برای ما هموار می کنند، پس چرا ما قدر دان ولی فقیه نیستیم؟ چرا باز هم در برخی مسائل، مسئولین ما از دستورالعمل های بیگانه پیروی کرده و برای حل مشکلات دم از کدخدا می زنند و بر ظرفیت های داخلی متکی نیستند؟

وی افزود: حزب الله لبنان، تنها دلیل پیروزی خود را در تبعیت از ولایت فقیه ما می داند اما در داخل ، عده ای  بدون در نظر گرفتن اسلام و بخاطر منافع شخصی خودشان و فقط در ظاهر نام رهبری را می‌برند.

 مطهری در ادامه تصریح کرد:همه باید بدانند که ولی فقیه معید نمی خواهد، چرا که تاییدش از طرف خداست. ما نیز هر کجا در چهارچوب اسلام وتحت امر ولایت به رهبری اقتدا کردیم، پیروز بودیم.

 این مقام مسئول در خاتمه تشریح کرد:امروز استکبار جهانی بدنبال تحول بنیادین در آموزش و پرورش ما است و قصد آموزش براساس لیبرال دموکراسی غرب را دارد، آموزشی که به طور کل با مبانی دین ما منافات دارد و مصداق واقعی نفوذ و استعمار فرهنگی است.

  وی همچنین فرهنگیان را مسئول تربیت نسل ها دانست و گفت: باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که دشمن بردر فرهنگ ما نفوذ کند و تنها هدف ما باید تربیت انسانهایی براساس شریعتمان برای مبارزه با استکبار جهانی  باشد.

گفتنی است: نهضت روشنگری با حضور پر شور فرهنگیان و مسئولان آموزش  و پرورش، جانشین فرمانده ناحیه پانزده خرداد و جمعی از پایوران، برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات