بوشهر-فرمانده حوزه ولیعصر( عج)شهر کاکی، افزایش توان رزم و حفظ آمادگی بسیجیان را در راستای تقویت توان دفاعی کشور دانست و گفت: در شرایط کنونی بزرگترین سیلی به دشمنان انقلاب ، خدمت به مردم و تقویت مولفه های اقتدارملی است.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۲۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴

 

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی،فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر(عج)کاکی در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس ، با اشاره به نقش بسیج در بحران های انقلاب ،به تبیین جایگاه این نهاد مردمی در دفاع از انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: در هر برهه ای از انقلاب که نگاه میکنیم نقش این نهاد مردمی پررنگ و برجسته است .

عبدالله اسکندری افزایش توان رزم و حفظ آمادگی بسیجیان را در راستای تقویت توان دفاعی کشور دانست و گفت: در شرایط کنونی بزرگترین سیلی به دشمنان انقلاب ، خدمت به مردم و تقویت مولفه های اقتدارملی است.

وی با اشاره به برجام و عهد شکنی امریکا ییها در فرایند عمل به تعهداتشان گفت: مقام عظمای ولایت عدم اعتماد به امریکا را بارها به متولیان امرگوشزد کردند اما شیفتگی و ذوق زدگی گروهی در کشور این وضعیت نافرجامی را برای برجام رقم زد.

وی با بیان نتایج کمیسیون مشترک نقض برجام گفت: ظاهرآ زیاده خواهی امریکایی ها در مسئله برجام حد یقفی ندارد و یک اقدام انقلابی لازم است تا بیش از این شاهد تحقیر و تزویر از طرف امریکا نباشیم .

اسکندری تقویت مولفه های قدرت مد نظرمقام عظمای ولایت را دستور العملی راهبردی و کاری برای مسئولان دانست و اضافه کرد: اکنون وقت آن رسیده است تا با تکیه بر توانمندی های داخلی و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری، فضای پسا برجامی کشور را از امید های واهی و وعده های نسیه به آینده ای روشن مبدل سازیم .

ارسال نظرات